Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europese kanaries

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

snapt er helemaal niets van

Beste termeer

U snapt er volgens mij helemaal niets van en volgens mij kunt u zich beter wenden tot een goede psycho-therapeut, voor u weer gaat posten op dit forum.

RobK dit kan toch niet langer zo met de heer Termeer.
    mvg Gerard 6

Opmerking

Beste heer Termeer,

De moderator doet wat iedereen aanvoelt. Tot nu zijn er de meest onzinnige en meest tegenstrijdige post van u binnengekomen die alleen voor nutteloze discussie en verspilde energie zorgen. De ban is opgeheven en zie, het begint opnieuw.
      Ga even bij u zelf te rade en ga vanaf nu positief posten en niet zitten muggeziften.

Vr. gr.

Wim

PS. Ik heb geen aandelen bij moderator en/of webmaster!

Opmerking

Titanic...

RobK zei al op 08-01-'09;

Termeer,

Ik vertik het om de rest van de middag achter uw berichten aan te hollen als een gesjeesde politieagent. Uw account heb ik voor 1 dag uitgeschakeld en dan mag u het wat mij betreft met de webmaster uitzoeken.

Groet,

Termeer zei (onder andere) op 12-01-'09;

Wat is dit nu weer als u geen tijd of zin heb om dit "werk"te doen moet u zich er ook niet voor beschikbaar stellen.
        En verder over uw ban wanneer legt u manier van bannen uit, ik vind dat u maar niet zo iemand kunt bannen zonder uitleg!
        Nu krijg ik het idee dat commentaar op u werk wijze alleen maar word beoordeeld , met de vraagi s het commentaar gunstig of on gunstig voor mij !
        Want u beslist zonder enige uitleg .
        Als u helemaal niet tegen kritishe op merkingen kunt , kunt u beter stoppen als moderator lijkt mij !
        Want nu lijkt het op misbruik van u bevoedheden .
        Langzamerhand ben ik uw ge-emmer behoorlijk zat, eigenlijk.
        In het bovenstaande is duidelijk dat ik wel degelijk tekst en uitleg geef, blijkbaar wenst u dat niet te lezen. Mij ook goed, maar ga dan niet proberen het katje op mijn nek te schuiven.

Groet,

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
          Beste termeer

U snapt er volgens mij helemaal niets van en volgens mij kunt u zich beter wenden tot een goede psycho-therapeut, voor u weer gaat posten op dit forum.

Robk durf je boven staat advies onder je echte naam teplaatsen of ben je daar te laf voor ?
          Nou ik denk dat jij zelf zo'n zeile knijper nodig heb.

Opmerking

Beste Termeer

Beste Roel,

Alvorens we u definitief van de site weren enige kanttekeningen zodat u niet later weer allerlei onterechte verwijten hoeft te maken dat u geen tekst en uitleg hebt gekregen waarom (in ieder geval) deze moderator het helemaal met u heeft gehad.

Citaat:
            Origineel gepost door gerard 6 http://www.vogelcafe.nl/images/002/buttons/viewpost.gif
            Beste termeer

Robk durf je boven staat advies onder je echte naam teplaatsen of ben je daar te laf voor ?
            Nou ik denk dat jij zelf zo'n ziele knijper nodig heb.
            1. Als u had opgelet had u kunnen constateren dat het bedoelde advies niet van mij is gekomen maar van Gerard 6. Even opletten dus.

3. Ik heb 34 jaar op de Amsterdamse voetbalvelden als laatste man /voorstopper gespeeld. Ik kan u verzekeren dat zulks alleen kan als je niet van het type bent die opzij gaat of laf is. In vogeltjesland was ik dat dan ook niet van plan.
            4. Of ik een zieleknijper nodig heb bepaalt m'n vrouw wel. Daar heb ik beslist uw -ongetwijfeld- welgemeende hulp niet bij nodig.

Verder;

In bericht 18 van dit topic heb ik reeds een vingerwijzing gedaan richting uw wankele situatie binnen dit forum.

Groet,
            Wat mij betreft is uw finale reddingsboei dus zojuist lek geraakt.
            Ik wens u een fijn en (welgemeend) voorspoedig kweekseizoen toe met de europese kanaries.

Groet,

Opmerking

Working...