Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zang aanleren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• zang aanleren

kun je bastaarden alle zangen aanleren die je wil ?

ook meerdere zangen in 1 keer ?

en weet iemand nu we toch over zang bezig zijn kun je kanarie jongen ook een andere zang aanleren ?

vb waterslager zang aangezien ik 1 waterslager heb en zen kruising jongen?
    MVG senne
    16 jaar !

http://waarneming.nl/

Oorspronkelijk geplaatst door senne
    kun je bastaarden alle zangen aanleren die je wil ?

ook meerdere zangen in 1 keer ?

en weet iemand nu we toch over zang bezig zijn kun je kanarie jongen ook een andere zang aanleren ?

vb waterslager zang aangezien ik 1 waterslager heb en zen kruising jongen?

Opmerking

daar dienen ze voor eh senne, voor ze zang te leren maakt niet uit welke zang.

ik heb 1 hier gehad die was door gedraaid, maar die zat altijd samen met verschillende soorten, en na een tijd deed hij deze soorten ook allemaal na.

was een zeer goede zanger prachtvogel, maar opt laatste zong hij ook gewoon kanarie, toen heb ik hem verkocht want toen was hij niets meer waard in mijn ogen.

Opmerking

ok bedankt .

had al gehoord van de copia zang .

ik denk dat ik eens een cd als ik er lege vind ga maken met de zangen op die ik ze wil leren.

vooral putterzang .

ja daar dienen ze idd voor

maar vroeg me af als je ze alles kon aanleren.

en hoeveel zangen kan je ze gemiddeld aanleren 3 ofzo ?
        MVG senne
        16 jaar !

Opmerking

mooi, maar beste is altijd de vogel van die soort er samen bij zetten, of er langs in aparte kooien.

anders moet je bijna continu die cd laten afspelen, als je een goeie kruising hebt wat je echt van jongs afgaan leert zingen kan je idd alle zangen wat je wilt gaat gemakkelijk.

de gekste die ik ooit heb gehad zong,putter-botvink-groenvink-kneuter-cine.

en toen ik gewone kanarie's had gehaalt, had hij deze zang er ook nog bij genomen:S, toen heb ik hem verkocht om dat dit de vogel na de knoppe had geholpen.

Opmerking

leuke zangen inderdaad jammer van de kanarie die er tussen is geraakt.

je kan dit toch nog eens proberen en hem dan apart van de kanarie's houden zodat hij niks opneemt.
            MVG senne
            16 jaar !

Opmerking

zo een vogel vinden is moelijk hoor, weet nog altijd niet hoe dit gekomen is hoor, dacht tot ik toen een vink binnen had maar was de kruiser, toen begon ik er echt op te letten en toen hoorde ik dit allemaal.

was een zeer goede vogel!, als die kanarie zang er niet tussen was geraakt had ik hem wss nooit weg gedaan denk ik.

beste zanger wat ik ooit gehad heb, en is puur geluk hebben senne tot dit gebeurt meer niet hoor.

en zo als ik al zij, zat bij verschillende soorten samen toen in de voliere, niets anders kunnen opnemen als dat, daarom raad ik je eerder vogel van de soort van zang jij wilt en dan je kruiser er bij.en niet cd want krijg je nooit het zelfde als deze bij gewone vogels heeft gezeten van de zang.

Opmerking

ja maar aangezien ik deze soorten niet heb wat dan .

ik zou graag een putter hebben maar ze zijn best prijzig .

heb alleen de sijs en barmsijs .
                MVG senne
                16 jaar !

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door senne
                  ja maar aangezien ik deze soorten niet heb wat dan .

ik zou graag een putter hebben maar ze zijn best prijzig .

heb alleen de sijs en barmsijs .
                  met youtubedowloader kan je zelf alles afhalen wat je wil van zang , en dan op een cd of mp3 bestand verzamelen en laten afspelen voor jonge vogels .

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur
                    met youtubedowloader kan je zelf alles afhalen wat je wil van zang , en dan op een cd of mp3 bestand verzamelen en laten afspelen voor jonge vogels .
                    abu, heb je gelijk in.

maar moet je youtubedowloader ook nog wel op je pc krijgen, ik had dit eerst ook fijn om mee te werken.

maar krijg hem er nu niet meer opgezet, en senne als je bij de juiste kweker uitkomt vind je wel een mooie putter aan een goed prijsje.

maar dan zou ik beginnen moest je 1tje halen, een bloemputter voor te beginnen en geen majoor want dan ben je idd een mooie prijs al aant betalen.

Opmerking

ok moest ik een gaan halen zou dit inderdaad een bloemputter zijn .

ene jongen uit men klas zen nonkel kweekt putters zegt hij
                      (alhoewel hij niks van vogels kent twijfel ik of hij wel weet wat putters zijn.)

ik had gevraagd als hij toevallig wist hoeveel hij er voor vroeg maar dat wist hij niet.
                      MVG senne
                      16 jaar !

Opmerking

door zen naam te googelen kwam ik op zoekertjes van de nonkel van die klasgenoot.

nou kijk ik op kapaza en nu staan er distels te koop wel te veel geld 100 euro enz.

ook voor een bastaard parva x majoor die prijs.
                        MVG senne
                        16 jaar !

Opmerking

internet moet je niet kijken, prijzen zijn daar veel te duur, en meestal zijn het majoor distelvinken/putters wat je op internet tegen komt.

voor een goeie en mooie putter moet je al bij een gewone hobbykweker uitkomen, deze zijn content als zij het voer al kunnen betalen door de vogels te verkopen aan een mooie prijs.

zonder overdreven geld te vragen hier voor, ik ga altijd bij een kameraad, hij kweekt en verkoopt en speelt ook tt's.

en hij valt wel goed mee met zijn prijzen, al zeg ik het zelf en heb niet gouw klagen van zijn vogels.(tot er daarna wat scheelt van dik zitten of dergelijken)

Opmerking

heeft iemand en link met mooie zang die je zelf gebruikt om de vogels
                            te leren ?

ik vind steeds een ander liedje of ze wijken toch precies een beetje af.

en krijgen de vogels hun waarde pas als ze enkel de putterzang beheersen?
                            of mag daar bv ook vinkzang tussen komen of heeft dit geen waarde verschil.

aangezien de putterzang bastaarden gevraagd worden .
                            MVG senne
                            16 jaar !

Opmerking

zal morgen eens kijken voor paar filmpjes te maken van mijn putters van de zang, van de majoor,de bloem, en de els.

zal ik ze proberen te posten heb je mss wat aan kwa zang dan, maar zijn toch goeie op internet hoor.

meestal wordt putter zang gevraagt om dat putters zelf te duur zijn, en een kruising met putterzang goedkoper is en makkelijker in aanschaft.

je hebt ook liefhebbers voor vinkenzang natuurlijk, je kunt zelf kiezen eigelijk ben je vrij in.

maar als je dit doet probeer hem zuiver te krijgen, kwa roep en zang moeten dan liefst het zelfde zijn als de putter/botvink/cini/kneuter/groenvink/goudvink.(welke je zelf wilt kiezen hier voor)

maar welke waarde deze hebben zou ik geen idee van hebben, om dat ik dit amper heb mee gemaakt tot ik een andere zang hoorde dan putter bij een kruiser dus.

Opmerking

Working...
                              X