Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zang aanleren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur
    een distelvink uit de voliere halen die de voliere gewend is , en dan in een zangkooi steken , zal hij onmogelijk op 24u beginnen zingen . ten vroegste 2 weken als hij echt een zacht karakter heeft en goede zang kwaliteit . Indien niet zijn er zelfs distelvinken die nooit zullen zingen in zangkooi wanneer ze mensen zien ...
    sorry had niet er bij gezet tot deze al binnen zitten, je denkt toch niet tot ik nu de voliere in ga voor een putter te vangen en dat alleen voor de zang op te nemen?.

nee dat doe ik niet, deze zat al in een iets grotere kooi dan waar ik hem nu in heb gezet, en deze man zit alleen voor hem vurig te maken, de andere zijn gekoppelt, en deze zingen alle 3 volop, en die wat nu in dit zangkooitje zit was net rustig al aant zingen op de andere 3 van in de woonkamer.

maar mijn koppel parkietjes zwijgen natuurlijk niet als ik aant filmen ben, dus gaat wss voor morgen worden tot ik dat gekwetter er niet bij heb.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door senne
      ok maar ik vind vinkenzang wel mooi .
      (deze vogels zou ik zelf houden als zangvogel)

tequila je hebt gelijk met parkieten tussen word het inderdaad niks.

bedankt voor de moeite .

ik ben benieuwd hou die van jou zingen.
      de mijn zingen hoe een putter moet zingen. anders had ik ze al weg gedaan, moet goeie vogels hebben wat zuiver van zang en roep zijn.

hoor ik kanarie of wat dan ook er tussen?, weg der mee, ga mijn goeie niet na de botte helpen en dat door een slechte natuurlijk.(ook al voor als ik jonge moest hebben tot deze niet de zang en roep van kanarie of dergelijken overnemen)

Opmerking

filmpje

Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur
        En geen filmpjes van je superbastaarden neem ik aan ?
        Volgens mij heb ik niet in meervoud gesproken!?

Heb eens jouw filmpje , via jouw link in deze topic, bekeken.... jammer dat we de distevinkbastaard niet echt zien zingen.
        Wie zich inspant om te ontspannen is overspannen!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door putterjer
          Volgens mij heb ik niet in meervoud gesproken!?

Heb eens jouw filmpje , via jouw link in deze topic, bekeken.... jammer dat we de distevinkbastaard niet echt zien zingen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069
            de mijn zingen hoe een putter moet zingen. anders had ik ze al weg gedaan, moet goeie vogels hebben wat zuiver van zang en roep zijn.

hoor ik kanarie of wat dan ook er tussen?, weg der mee, ga mijn goeie niet na de botte helpen en dat door een slechte natuurlijk.(ook al voor als ik jonge moest hebben tot deze niet de zang en roep van kanarie of dergelijken overnemen)
            ik weet wel dat ze goed zullen zingen .

maar ik bedoel als je parkieten tussendoor zitten te roepen terwijl jij een filmpje maakt word het inderdaad niks.
            niet dat jevogel parkieten nadoet in zen zang hoor.
            MVG senne
            16 jaar !

http://waarneming.nl/

Opmerking

haha maak je daar maar geen zorgen over, dat zullen ze niet doen haha.

heb al klein stukje gemaakt, maar nog niet voldoende voor te poste hier, dus nog even gedult, want hij moet idd even wennen aan zijn nieuwe kooi ook al is dit maar voor een dagje of 2 max 3.

maar filmpje komt, wil ze alle 3 proberen te goei te krijgen er op, dus bloem/majoor/else.

even gedult hebben zal niet voor vandaag worden, leguaan heeft net op de kooi van de putter gezeten en om getrokken, dus ze zullen niet meer gaan zingen vandaag, die kooi toch niet.

Opmerking

ja hoeft ook niet vandaag hoor ben al blij dat je de moeite doet .

heb je een leguaan dan ?

en loopt die vrij rond ?

wat leuk voor het beestje
                MVG senne
                16 jaar !

Opmerking

je bent jong en je wilt bij leren, dan heb ik dat er wel graag voor over.

jha heb een leguaan zitten, ze is onder tussen al volwassen daarom mag ze los lopen.

ze doet niets aan de vogels of andere beeste hier, maar ze wilde via die kooi in haar bak komen maar dit ging natuurlijk niet, en toen de kooi met de vogels de grond op.

heb ze hoger gehangen tot ze er niet meer in de buurt van kan komen, dus morgen zal die putter wel terug zingen denk ik.(hoop ik)

Opmerking

mag ik vragen als je al een filmpje hebt ?

sorry dat ik ongeduldig ben.
                    MVG senne
                    16 jaar !

Opmerking

heb er gemaakt, maar dan begon de goudvink pop ook er tussen te roepen..

dus maar heb er al maar niet zuiver genoeg, ben nog bzg maar is moelijk als je vanalle soorte hebt zitten en je moet maar 1 soort zang hebbe.

nee dat snap ik wel hoor haha, ben ook zo dusj.

Opmerking

ok bedankt .

welke vogels heb ja zo al zitten misschien ?

ik ben benieuwd naar het resultaat .
                        MVG senne
                        16 jaar !

Opmerking

alleen in de woonkamer en keuken, 4 putters, 2 agaat groenvinken, koppel parkietjes, koppel sijsjes, koppel barmsijsjes, en noorse goudvink man, en noose goudvink pop.

en dan de rest zit buiten, daar is ookvan alle zang altijd bezig als ik probeer de putter zang op te nemen is dus vrijmoelijk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069
                            alleen in de woonkamer en keuken, 4 putters, 2 agaat groenvinken, koppel parkietjes, koppel sijsjes, koppel barmsijsjes, en noorse goudvink man, en noose goudvink pop.

en dan de rest zit buiten, daar is ookvan alle zang altijd bezig als ik probeer de putter zang op te nemen is dus vrijmoelijk.
                            Rare combinaties om in je woonkamer en keuken te hebben

Opmerking

ik vind ze mooi kwa kleur en kwa zang, moet ik vogels plaatsen wat ik niet mooi vind?.

neem ik liever vogels wat ik mooi vind dan wat ik niets vind, en heb totaal geen last van hun.(zitten in ruime kamervoliere of kweekkooien)

zo rustig als maar kan zijn, buite de parkietjes is wat anders...

waarom rare comb?, want zie niet wat raar is er mee maar goed:-S.

Opmerking

Denk wat abu bedoeld is vogels in een keuken?
                                Is niet echt gezond voor de vogels,etens luchtjes enzo,of laat eens een tefalpan te lang op het vuur zonder inhoud daar heb je vast wel lol van.

Vogels horen niet in een keuken of slaapkamer wat een ieder ook beweerd.
                                Mvg,
                                Kingfisher.

Opmerking

Working...
                                X