Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Edelzanger man X Mozambiquesijs pop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Beste Serinus, Ik zeg dan : "wie de schoen past trekt hem aan"
    Dat er bij vrijwel elk idem in dit onderwerp(Bastaarden) een of ander forumlid
    zijn gal moet spuwen over de hybridenkweek is mij dus echt een brug te ver.
    Dat er regels, wetten en grenzen zijn en dat niet alles wenselijk is, is een andere zaak. Jij voert dan nog argumenten aan die bespreekbaar zijn en waar men over van mening kan verschillen echter enkele forumleden voeren geen discussie maar trachten anderen hun mening op te dwingen. En dat telkens weer. Dat is iets waar Lucky moeilijk tegen kan.

De vraag waar je verkochte vogels blijven en wat men hen gebeurd is niet alleen van toepassing voor bastaarden maar voor alle vogels. Al eens afgevraagd wat er met de kanaries,parkieten,tropen etc. gebeurd die bij de opkoper om de hoek landen? Denk je nu werkelijk dat die het allemaal zo goed treffen. Neen, ik ken je niet persoonlijk echter ik schat je niet zo naief in. Een voorbeeld is dat er in Hong Kong op de markt belgische kleurkanaries zaten en je wilt de rest niet weten.

Het inkweken van een door jouw genoemde bastaard in een stam gebeurd jammer genoeg wel. En indien dit door onwetendheid/onkunde gebeurd is dat dubbel jammer. Het verkopen van deze Nieuwe mutatie is schandelijk en daar heb je een punt.

Opmerking

Hallo,

Lucky;
      echter enkele forumleden voeren geen discussie maar trachten anderen hun mening op te dwingen. En dat telkens weer. Dat is iets waar Lucky moeilijk tegen kan.
      Ik denk daar hetzelfde over.
      De vraag waar je verkochte vogels blijven en wat men hen gebeurd is niet alleen van toepassing voor bastaarden maar voor alle vogels. Al eens afgevraagd wat er met de kanaries,parkieten,tropen etc. gebeurd die bij de opkoper om de hoek landen? Denk je nu werkelijk dat die het allemaal zo goed treffen. Neen, ik ken je niet persoonlijk echter ik schat je niet zo naief in. Een voorbeeld is dat er in Hong Kong op de markt belgische kleurkanaries zaten en je wilt de rest niet weten.
      Klopt ook, maar dat bedoelde ik niet in deze discussie.
      Het inkweken van een door jouw genoemde bastaard in een stam gebeurd jammer genoeg wel. En indien dit door onwetendheid/onkunde gebeurd is dat dubbel jammer. Het verkopen van deze Nieuwe mutatie is schandelijk en daar heb je een punt.
      The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Hallo Serinus, Ik zie dat we op de hoofdpunten het redelijk met elkaar eens zijn. Mijn dank hiervoor. Mocht jij je persoonlijk aangevallen gevoeld hebben is dit op een vergissing gebaseerd. Het discussieren met jouw is altijd verhelderend, zakelijk en op respect gebaseerd mijnerzijds.

Opmerking

The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Working...
          X