Hoi iedereen,
Ik heb een logeer parkiet - valkparkiet, wit met een gele waas, oranje wang, en is 24 jaar oud. De baas kan er niet voor zorgen ivm opname en dus heb ik hem thuis omdat ik toch al vogels (zebravinken) heb,.
Maar... ik word knetter van het geroep en geschreeuw van hem....
ik weet niet meer wat ik er aan moet doen
een doek er over helpt zeker, maar dat wil ik ook niet te lang doen.
als ik op de bank bij hem zit gaat het wel, maar als ik maar even naar de keuken, naar de pc kamer, of naar de wc ga, schreeuwt hij me achterna.
ik geloof niet dat wij vrienden gaan worden.
voordat ik ga aangeven dat hij ergens anders heen moet, wil ik vragen aan jullie die ook parkietensoorten hebben (zal proberen een foto te plaatsen, maar weet niet of dat lukt) of ik hier iets aan kan doen.
graag jullie advies. wil graag weer rust in mijn huis
Ik heb een logeer parkiet - valkparkiet, wit met een gele waas, oranje wang, en is 24 jaar oud. De baas kan er niet voor zorgen ivm opname en dus heb ik hem thuis omdat ik toch al vogels (zebravinken) heb,.
Maar... ik word knetter van het geroep en geschreeuw van hem....
ik weet niet meer wat ik er aan moet doen
een doek er over helpt zeker, maar dat wil ik ook niet te lang doen.
als ik op de bank bij hem zit gaat het wel, maar als ik maar even naar de keuken, naar de pc kamer, of naar de wc ga, schreeuwt hij me achterna.
ik geloof niet dat wij vrienden gaan worden.
voordat ik ga aangeven dat hij ergens anders heen moet, wil ik vragen aan jullie die ook parkietensoorten hebben (zal proberen een foto te plaatsen, maar weet niet of dat lukt) of ik hier iets aan kan doen.
graag jullie advies. wil graag weer rust in mijn huis
Opmerking