Oorspronkelijk geplaatst door Karin38
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
twee parkieten al overleden
Collapse
X
-
Wat het is kunnen we hier denk ik alleen maar naar gissen. Is er helemaal niks te zien aan de vogels, zijn ze wel levendig en zitten ze regelmatig op 1 poot? Dat zie ik liever dan dat ze steeds maar op 2 pootjes zitten.
-
Is dit ook niet door de verfverdunner gekomen, daar je in een andere topic meldt, dat jouw grijze roodstaart hieraan is overleden.Oorspronkelijk geplaatst door Karin38Er is toch hier ietsmis, vanmorgen weer een overleden. Zou het een ziekte kunnen zijn. Of kunnen ze het ergens anders opgelopen hebben, bij de handelaar. Ik snap er niets meer van, zo raak ik mijn mooie vogels kwijt.
Opmerking
-
Het komt niet door de verfverdunner. Met mijn papegaai is ruim 2,5 maand geleden gebeurd. En die lucht is weg. Ik heb deze pas een week of drie en sommigen heb ik zelfs korter.
Ze moeten echt op het moment dat ze die verdunner gebruiken hier al in huis zijn geweest en dat is niet zo.
Ik vind het gewoon raar dat alleen de mannetjes dood gaan.
Ik kijk het gewoon de komende dagen aan.
Hoop niet dat er nog meer dood gaan.
Ze zitten zover ik kan zien op twee poten te slapen, maar ik kan dat niet echt helemaal goed zien.
Opmerking
-
Ik vind het jammer voor je vogels en voor jou. Een huisdier verliezen is nooit leuk! Maar....ook dierenarts bezoek en kosten horen bij de verzorging van vogels. Het is toch jammer dat daar vooraf te weinig bij wordt stil gestaan door degene die de vogels koopt. Je dient altijd een potje te hebben voor de verzorging van je dieren. Als je dat niet kan veroorloven moet je naar mijn mening niet beginnen aan het houden van dieren. Uiteindelijk verlies je waarschijnlijk je gehele bestand. Mogelijk had een sectie erger voorkomen. En als je een atoxoplasmose besmetting hebt kan je voorlopig ook geen vogels houden in je hok. Dan is de kans dat je eventuele aankopen ook het loodje gaan leggen. Maar ja dat weet je nu niet, want je hebt geen sectie laten doen. Al met al had een sectie wel eens een koopje kunnen zijn...Oorspronkelijk geplaatst door Karin38Sectie is mij veelvte duur.
Opmerking
-
Ik sluit me hier volledig bij aan.Oorspronkelijk geplaatst door HansVIk vind het jammer voor je vogels en voor jou. Een huisdier verliezen is nooit leuk! Maar....ook dierenarts bezoek en kosten horen bij de verzorging van vogels. Het is toch jammer dat daar vooraf te weinig bij wordt stil gestaan door degene die de vogels koopt. Je dient altijd een potje te hebben voor de verzorging van je dieren. Als je dat niet kan veroorloven moet je naar mijn mening niet beginnen aan het houden van dieren. Uiteindelijk verlies je waarschijnlijk je gehele bestand. Mogelijk had een sectie erger voorkomen. En als je een atoxoplasmose besmetting hebt kan je voorlopig ook geen vogels houden in je hok. Dan is de kans dat je eventuele aankopen ook het loodje gaan leggen. Maar ja dat weet je nu niet, want je hebt geen sectie laten doen. Al met al had een sectie wel eens een koopje kunnen zijn...
Ik neem aan dat je weer nieuwe vogels gaat kopen wat dan financieel wel mogelijk is? Terwijl eenmalig sectie echt niet zo veel kost.
Nu ben je veel meer geld kwijt aan alle nieuwe aanschaffen die je moet doen.
Groetjes: Caroline.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking