Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oneven aantal poppen en mannen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oneven aantal poppen en mannen

M.v.g. Sepke

Meer mannen dan poppen zou ik niet doen in verband met vechtpartojen

Opmerking

Opmerking

Dag Dree,

De twee mannen ruilen is geen optie, het zijn de eerste twee vogels die we kochten en zijn behoorlijk tam. Ik dacht in eerste instantie ook dat er twee mannen bij kunnen omdat de andere twee mannen toch al samen een koppel vormen. Maar je krijgt als beginner verschillende adviezen waardoor je gaat twijfelen wat nu te doen.
        M.v.g. Sepke

Opmerking

Hoi,

Het is ook een beetje bijzonder geval zo'n koppel mannen waar moeilijk advies over te geven valt. Vallen die twee mannen echt op mannen? Misschien moet je er meer vrouwen bij zetten?

Dree

Opmerking

Dag Dree,

Deze twee mannen zijn jong bij elkaar in een een kooi gezet in de veronderstelling dat het een pop en een man was. Echter na de jeugd rui bleken het twee mannen te zijn. Bij valkparkieten kunnen dan ook twee vogels van hetzelfde geslacht een koppel gaan vormen. Ik weet niet of dit ook bij andere vogelsoorten voorkomt.
            M.v.g. Sepke

Opmerking

Er is (was) een beroemd stel homofiele flamingo mannen in Blijdorp die ze zelfs geloof ik nog bevruchtte eieren gaven om uit te broeden maar ik heb het nog niet meegemaakt, ja ik had vier japanse meeuwtjes die in drie jaar tijd geen ei gelegd hebben, dus allemaal mannetjes, en die kropen ook gezellig bij elkaar.

Dree

Opmerking

Ik zou evenveel mannen als poppen zetten. Misschien kan je de mannen scheiden en ieder een pop geven, een na 6 weken zijn het dan normaal koppels geworden en kan je ze bij de anderen zetten
                zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                  Ik zou evenveel mannen als poppen zetten. Misschien kan je de mannen scheiden en ieder een pop geven, een na 6 weken zijn het dan normaal koppels geworden en kan je ze bij de anderen zetten
                  Gaat dit ook zo makkelijk met valkparkieten van een jaar of drie oud?
                  M.v.g. Sepke

Opmerking

Ja dat gaat prima.
                    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Working...
                    X