Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oneven aantal poppen en mannen
Collapse
X
-
Dag Dree,
De twee mannen ruilen is geen optie, het zijn de eerste twee vogels die we kochten en zijn behoorlijk tam. Ik dacht in eerste instantie ook dat er twee mannen bij kunnen omdat de andere twee mannen toch al samen een koppel vormen. Maar je krijgt als beginner verschillende adviezen waardoor je gaat twijfelen wat nu te doen.M.v.g. Sepke
Opmerking
-
Dag Dree,
Deze twee mannen zijn jong bij elkaar in een een kooi gezet in de veronderstelling dat het een pop en een man was. Echter na de jeugd rui bleken het twee mannen te zijn. Bij valkparkieten kunnen dan ook twee vogels van hetzelfde geslacht een koppel gaan vormen. Ik weet niet of dit ook bij andere vogelsoorten voorkomt.M.v.g. Sepke
Opmerking
-
Er is (was) een beroemd stel homofiele flamingo mannen in Blijdorp die ze zelfs geloof ik nog bevruchtte eieren gaven om uit te broeden maar ik heb het nog niet meegemaakt, ja ik had vier japanse meeuwtjes die in drie jaar tijd geen ei gelegd hebben, dus allemaal mannetjes, en die kropen ook gezellig bij elkaar.
Dree
Opmerking
-
Gaat dit ook zo makkelijk met valkparkieten van een jaar of drie oud?Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoensIk zou evenveel mannen als poppen zetten. Misschien kan je de mannen scheiden en ieder een pop geven, een na 6 weken zijn het dan normaal koppels geworden en kan je ze bij de anderen zettenM.v.g. Sepke
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking