Mijn bourkeparkiet zit nu op 4 eieren, maar ze heeft deze erg onregelmatig gelegd. Namelijk op 26 april, 29 april, 6 mei en 8 mei. Komt dit wel goed? Ik heb ook nog een koppel turquoisines in de voliere zitten, maar deze zit ook op 4 eieren en deze heeft ze gelegd op 2, 4, 6 en 8 mei. Ik heb niet gezien dat ze in elkaars broedblok zaten. In de voliere hangen er 3 broedblokken. De bourkeparkieten zitten in het nachthok en de turquoisineparkieten zitten in de buitenvoliere.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Onregelmatig leggen bourkeparkiet
Collapse
X
-
Gewoon laten liggen, waarschijnlijk is de pop op 6 mei opnieuw begonnen en volgen er nog meer eieren.Oorspronkelijk geplaatst door IngeMijn bourkeparkiet zit nu op 4 eieren, maar ze heeft deze erg onregelmatig gelegd. Namelijk op 26 april, 29 april, 6 mei en 8 mei. Komt dit wel goed? Ik heb ook nog een koppel turquoisines in de voliere zitten, maar deze zit ook op 4 eieren en deze heeft ze gelegd op 2, 4, 6 en 8 mei. Ik heb niet gezien dat ze in elkaars broedblok zaten. In de voliere hangen er 3 broedblokken. De bourkeparkieten zitten in het nachthok en de turquoisineparkieten zitten in de buitenvoliere.
Meestal komen de eerste eieren dan ook niet uit.
Mocht dat wel zijn, dan is dat bij een bourke geen probleem.
Advertentie
Collapse
Opmerking