Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geslachtsbepaler.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ben het helemaal met je eens hoor.

Tori no Hime lijkt nergens op, het vogeltje is geen speelgoed he.

Groetjes Petra.

Opmerking

Nee dank je Lambert, misschien op marktplaats.

Groetjes Petra.

Opmerking

gezien

ik heb dat ook gezien met die pendel, en die man deed dat met een gewoon loodje die je aan een tuigje van een hengel maakt. dus het hoeft niet iets speciaals te zijn, zeker niet iets duurs denk ik, tenzij je er zelf in gelooft. en dan mag het wat kosten he.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

ik deed het ook gewoon met een loodje van het vissen.

maar de resultaten zijn binnen van het dna onderzoek

46-41
          VROUW
          NB - 2.7 - 08 - 098 - NL - 4451
          Major putter

46-42
          MAN
          BEC - 2.7 - 08 - 11 - NL - 3268
          Major putter

46-43
          MAN
          BEC - 2.7 - 08 - 09 - NL - 3268
          Major putte

precies wat de pendel aan gaf, ? nu jullie weer.

ben ik begaaft, of niet
          www.fretteren.eu

Opmerking

Begaafd

Hi Naruch. U bent inderdaad begaafd. Kunt u mijn vogels ook effe sexen? Goed uurloon. Reiskosten worden niet vergoed. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Bedankt hoor naruch voor de uitslag, en zie
              het klopt wat de pendel aan gaf.

Groetjes Petra.

Opmerking

Hoe zie je eigenlijk aan de pendel wat een man en wat een pop is? En hoe voorkom je dat je zelf nog invloed hebt?
                Kijk, ik geloof er dus niks van maar ik begrijp wel dat anderen denken dat het kan. Wat me wel opvalt is dat degene die het geloven altijd erg prat gaan op de kloppende resultaten maar de verkeerde resultaten negeren ze heel makkelijk. Toch zeggen die net zo veel natuurlijk.

Opmerking

Winnen

HI Marc. Net Las Vegas. Je hoort alleen als ze winnen. Groet, Kees, Nieuw Zeeland

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                    Hi Naruch. U bent inderdaad begaafd. Kunt u mijn vogels ook effe sexen? Goed uurloon. Reiskosten worden niet vergoed. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.
                    ik doe het niet voor de kost
                    ik pendel alleen als ik er niet meer uitkom, en alleen voor mezelf, als ik fout zit zit ik met de brokken en niet iemand anders, als ik er zo zeker van was dat ik het kon/ en dat het altijd klopte, had ik geen dna-test laten doen op de drie vogels.
                    www.fretteren.eu

Opmerking

[QUOTE=Marx;60921]Hoe zie je eigenlijk aan de pendel wat een man en wat een pop is? En hoe voorkom je dat je zelf nog invloed hebt?

wat ik ervan gezien had, was als de pendel rondjes draaide, dat het een pop was. hoe de pendel gaat bij een man weet ik niet.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik ga het wel even proberen boven de hoofden van mijn ouders . Moet je de "pendel" een zetje geven, of gaat hij ineens uit zichzelf bewegen.

Ben benieuwd wat voor conclusies ik hieruit kan trekken
                        Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

pendel stil boven het geslacht van de vogels houden, de pendel gaat uit zijn eigen bewegen, draait de pendel rondjes, is het een pop, gaat hij van links naar rechts(heen en weer) is het een man.

maar of het altijd klopt

wil je dit wel eens zien doen bij je vader en moeder
                          www.fretteren.eu

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door naruch
                            wil je dit wel eens zien doen bij je vader en moeder
                            Hallo,
                            Nou, ik heb het geprobeerd. Met de trouwring van me ma en een nylon touwtje, op vogelarena las ik dat dit ook voldeed.
                            Het leek wel of het een beetje werkte, daarom heb ik het telkens herhaald en mijn pa heeft het ook een paar keer gedaan. De ene keer gaf het niks aan, de andere keer toch wel iets wat er op leek
                            Leuk om een keertje te proberen, al denk ik dat het verschrikkelijk moeilijk is objectieve 'metingen' te verrichten of de 'metingen' objectief af te lezen.
                            Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Working...
                            X