Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik heb dat ook gezien met die pendel, en die man deed dat met een gewoon loodje die je aan een tuigje van een hengel maakt. dus het hoeft niet iets speciaals te zijn, zeker niet iets duurs denk ik, tenzij je er zelf in gelooft. en dan mag het wat kosten he.
Hoe zie je eigenlijk aan de pendel wat een man en wat een pop is? En hoe voorkom je dat je zelf nog invloed hebt?
Kijk, ik geloof er dus niks van maar ik begrijp wel dat anderen denken dat het kan. Wat me wel opvalt is dat degene die het geloven altijd erg prat gaan op de kloppende resultaten maar de verkeerde resultaten negeren ze heel makkelijk. Toch zeggen die net zo veel natuurlijk.
Hi Naruch. U bent inderdaad begaafd. Kunt u mijn vogels ook effe sexen? Goed uurloon. Reiskosten worden niet vergoed. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.
ik doe het niet voor de kost
ik pendel alleen als ik er niet meer uitkom, en alleen voor mezelf, als ik fout zit zit ik met de brokken en niet iemand anders, als ik er zo zeker van was dat ik het kon/ en dat het altijd klopte, had ik geen dna-test laten doen op de drie vogels.
pendel stil boven het geslacht van de vogels houden, de pendel gaat uit zijn eigen bewegen, draait de pendel rondjes, is het een pop, gaat hij van links naar rechts(heen en weer) is het een man.
maar of het altijd klopt
wil je dit wel eens zien doen bij je vader en moeder
wil je dit wel eens zien doen bij je vader en moeder
Hallo,
Nou, ik heb het geprobeerd. Met de trouwring van me ma en een nylon touwtje, op vogelarena las ik dat dit ook voldeed.
Het leek wel of het een beetje werkte, daarom heb ik het telkens herhaald en mijn pa heeft het ook een paar keer gedaan. De ene keer gaf het niks aan, de andere keer toch wel iets wat er op leek
Leuk om een keertje te proberen, al denk ik dat het verschrikkelijk moeilijk is objectieve 'metingen' te verrichten of de 'metingen' objectief af te lezen.
Opmerking