wederom eens..
In jouw gehele antwoord, het aangepaste antwoord, het stukkie wat je erbij typt.....
alles WK kan ik onderschrijven. En ik begrijp dat jij het allemaal wel eerlijk doet en dat anderen de hobby dus kapot maken. (die eikels die niet aan een boom hangen)...
Maar....ik zie niet in jou reactie terug hoe het dan wel moet.....en daar zit nu juist de crux.
Zoals je zelf al voorspeld zal er binnen afzienbare tijd dus een totaal verbod komen. Door zelfregulering, nu komen met goede plannen kun je wellicht e.e.a. in banen leiden.
Kijk naar de besluitvorming gisteren omtrent het ritueel slachten....alleen maar denken,....dat gebeurt toch niet zorgt er vroeg of laat voor dat het vechten tegen de bierkaai wordt.
Natuurlijk is straffen een oplossing, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. Bij zoveel zaken geldt dat er helaas regels nodig zijn om 'ons soort' in goede banen te leiden. Ook ik heb een bloedhekel aan die regels maar soms moet je toch de keuze maken tussen regels en een janboel, of in dit geval het totale verbod.
Peer
In jouw gehele antwoord, het aangepaste antwoord, het stukkie wat je erbij typt.....
alles WK kan ik onderschrijven. En ik begrijp dat jij het allemaal wel eerlijk doet en dat anderen de hobby dus kapot maken. (die eikels die niet aan een boom hangen)...Maar....ik zie niet in jou reactie terug hoe het dan wel moet.....en daar zit nu juist de crux.
Zoals je zelf al voorspeld zal er binnen afzienbare tijd dus een totaal verbod komen. Door zelfregulering, nu komen met goede plannen kun je wellicht e.e.a. in banen leiden.
Kijk naar de besluitvorming gisteren omtrent het ritueel slachten....alleen maar denken,....dat gebeurt toch niet zorgt er vroeg of laat voor dat het vechten tegen de bierkaai wordt.
Natuurlijk is straffen een oplossing, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. Bij zoveel zaken geldt dat er helaas regels nodig zijn om 'ons soort' in goede banen te leiden. Ook ik heb een bloedhekel aan die regels maar soms moet je toch de keuze maken tussen regels en een janboel, of in dit geval het totale verbod.
Peer
met kijk daar heb je weer 1 die ging over een kauw die daar was geleverd en te koop stond voor 40 euro zonder ring was in friesland ik heb de aid in geschakeld en binnen 12 uur was het opgelost de advertentie van mp af en de adverterder wordt vervolgt kijk zo leren ze het misschien af
Opmerking