Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
-
hoorde een voor mij een bekend geluid, ging de begroeiing in om de cetti zanger te fotograferen en stuit dan op den deuze:

ik heb hem dus "geschoten" en kreeg een kreet naar mijn hoofd geslingerd en het kreng vloog weg,daarmee was in de weide omtrek geen vogel meer te zien.
dus einde fotografie verhaal voor vandaag op die stek,jammer hoor.
wel mooi om zo een keer tegen te komen ,wel jammer van de fauna vervalsing.
mvg
ps: zijn volledige foto's zonder geklooi
Opmerking
-
Vooral de close-up vind ik erg geslaagd.
In avifauna van de week werd ik ook al bijna omver gelopen door een groepje van deze "bakbeesten". Wel mooie kleuren, dat kan geen mens verzinnen.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Boxje
Ik heb nog wat foto's gemaakt met m'n boxje, met excuus voor de kwaliteit (althans; het gebrek daaraan).
Nestje van 5 eumo's uit zwarteumo split bruin x bruineumo (geelfactorig).
Nestje met 1 bruinrood splitopaal, 1 bruinopaalrood en 1 zwartrood (waarschijnlijk opaal).
Nestje met wat "geschilderde lijken".
M'n camera;
Groet,
Rob.
Opmerking
-
Rob K in actie:
De foto's zijn heels niet slecht, sterker nog, ze zijn fraai!
Die ene geschilderde, wordt dat een nieuwe COM-rode?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Gelukkig
Jaja, gelukkig hebben we weer gelachen vandaag. Behalve Gerard dan, die is nog van de schrik aan het bekomen.
WK: Het statief is wel te lenen, erg gemakkelijk. Geen bezwaar voor je rug en solide van ouderwets gietstaal gemaakt (ongeveer 40 kilo).
Mijn toestelletje (even voor Gerard als geruststelling) is een Panasonic DMC-FZ7. Soms heb ik daar een lichtgewicht statiefje bij inderdaad, aluminium...
Groet,
Rob.
Opmerking
-
Lachen
RobK schreef:
Jaja, gelukkig hebben we weer gelachen vandaag. Behalve Gerard dan, die is nog van de schrik aan het bekomen.
Geloof mij RobK, ik kan er net zo hard om lachen hoor.
Beetje zelfspot kan echt geen kwaad.
(gelukkig kan ik heel goed tegen grapjes)mvg Gerard 6
Opmerking
Advertentie
Collapse

)
Opmerking