Oorspronkelijk geplaatst door Ton
Bekijk Bericht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Je kunt zien dat het verre familie van de schildpad is.Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtAalscholver:

Opmerking
-
Hebben die ook groene ogen?Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk BerichtJe kunt zien dat het verre familie van de schildpad is.
Ik was daar om te proberen aalscholvers met vissen in de bek te fotograferen maar werd gestoord door een andere fotograaf helaas.
De beste man parkeerde zijn fiets net precies achter mijn auto en bleef maar rondhangen daar en dan zijn aalscholvers schuw genoeg om niet te blijven vissen op die plek.
Voor niets de reis gemaakt.
Opmerking
-
Dat had ik uiteraard wel door.Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk BerichtMoet je in een wat breder perspectief zien Henk.
Groet Jan.
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Weer hele mooie foto's Henk.
Geweldig die futen, zo samen, echt een plaatje.
Opmerking
-
Die futen waren een beetje aan het baltsen Loodje, echter wel een heel eind bij mij vandaan. Ze gingen er niet echt mee door helaas.
Opmerking
-
Zo zachies an is er al wel meer terug Jan. Zo ook de roodborsttapuitjes. Nog geen foto van kunnen maken maar wel gezien.
Leuk dat je zwaluwen terug aan het komen zijn. Deze zat nog wel aardig hoog.
Opmerking
-
aardig hoog ja, maar het is er wel 1 ......
komend weekend zomerse temperaturen, eindelijk......
groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Zat even later al in de schuur Henk,hij wist precies ingang bovenraam.Roodborsttapuiten gaan bijna op de lens zitten.Eerste tapuiten ook al weer aanwezig.Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtZo zachies an is er al wel meer terug Jan. Zo ook de roodborsttapuitjes. Nog geen foto van kunnen maken maar wel gezien.
Leuk dat je zwaluwen terug aan het komen zijn. Deze zat nog wel aardig hoog.
Opmerking
-
Advertentie
Collapse

Opmerking