Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Bekijk Bericht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Dat zijn toch weer speciale soortjes Jan. Je weet ze wel te vinden.
Opmerking
-
Deze vertoonde een voor een slechtvalk niet aller daagse jachttechniek,zij ving een bruin zoogdierje op een knollenveld.Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk BerichtMijn favouriet die roof vogel.
Zoo snel. En als je ziet slaan...........
gr kees
Opmerking
-
Ja inderdaad.Zijn er bij jullie ook zo veel merels Henk? Heb hier groepen van soms meer dan 20.Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtDat zijn toch weer speciale soortjes Jan. Je weet ze wel te vinden.
Opmerking
-
Merels zie ik eigenlijk ook wel aardig wat ja. Maar niet zulke grote groepen.
Opmerking
-
Net nog een groep van 10 merels hier boven in een boompje bij de buren.
-
Pimpelmezen: Afstand is wel wat ver.
Opmerking
-
de ijsvogels zullen het wel slecht hebben nu, met al dat ijs.
hoop dat ze weer gauw het water in kunnen.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Lang niet alle water was bevroren ton, ik denk dat het nog hard mee viel allemaal.Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Berichtde ijsvogels zullen het wel slecht hebben nu, met al dat ijs.
hoop dat ze weer gauw het water in kunnen.
Opmerking
-
Gisteren ook nog een nieuwe grote groep wilde en kleine zwanen ontdekt, helaas veel teveel tegenlicht daar.Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk BerichtVandaag rondje buitengebied met paar leuke foto momenten.
Leuke tegenkomers weer Jan.
Opmerking
-
Zwarte Kraai:
Opmerking
-
Hier is nog veel open water in de buurt Ton al zullen er wel wat sneuvelen.Foto 28-01.Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Berichtde ijsvogels zullen het wel slecht hebben nu, met al dat ijs.
hoop dat ze weer gauw het water in kunnen.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking