Wat een prachtige foto's Henk en Henk, geweldig, dank je voor het plaatsen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Onderstaande foto heb ik gisteren gemaakt toen ik dacht nog een klein uurtje te kunnen fotograferen voordat het donker werd in Gelderland.
Nog geen kwartier de tijd gehad want het weer veranderde razendsnel van prachtig mooi naar donker en supernat. Wel met een regenboog.
Je kon aan de vogels wel zien dat er "wat" op komst was.
Opmerking
-
Nee zit wel een paar kilometers tussenOorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk BerichtHenk en Henk , wonen jullie in de zelfde provincie??
mooie lage opstelling vind ik bij jullie foto's
Kom regelmatig toch wel in natuurgebieden door heel Nederland
vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
Ik moest gisteren de hele dag zo'n beetje in het woongebied van die andere Henk zijn. Ik had net nog een uurtje tijd over voor het donker zou worden, om even een paar foto's te schieten onderweg naar huis maar helaas gooide het weer het roer helemaal om en kon ik er niks meer mee verder. Dus er zat niks anders op dan verder huiswaarts te gaan Barend. Jammer want er waren op het moment vogels genoeg daar. Voor mij normaliter ook te ver weg maar soms kan ik een combi maken en daar ook eens weer een kijkje gaan nemen in die polder.Oorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk Berichtja , er is niet veel licht op het moment en idd snel te donker, wat zijn het Henk , kieviten denk ik, lag het goud nog aan het einde van de regenboog of ben je niet gaan kijken haha
De vogels op de foto zijn kieviten voor het overgrote deel. Net na deze foto zakte het licht helemaal weg. De andere poot van de regenboog was al verdwenen in de dikke bui. Die pot goud heb ik maar daar gelaten, het werd te donker om hem nog te kunnen vinden.
-
Dank je Drum.Last edited by Henk3; 17-12-2014, 20:02.
Opmerking
-
Advertentie
Collapse
Opmerking