Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ik kreeg er echt niet genoeg van !
    ... met tienduizenden waren ze. Wat een schouwspel !

- Volgende keer neem ik een kleinere lens mee.

M.v.g.
    Danny
    Last edited by Danny1; 13-08-2014, 03:00.
    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Net voor de landing. Hier slapen ze dus.

Veel kijkgenot.

M.v.g.
      Danny
      Last edited by Danny1; 13-08-2014, 03:03.

Opmerking

• Matthijs probeer je camera wat ondersteuning te geven om hem zo stabiel als mogelijk te krijgen.
        --
        Danny welke had je nou op scherpgesteld dan? Gut o gut wat zal jij eruit gezien hebben als je daar midden in stond.

--
        Gele kwikstaart:
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Scherpgesteld op vogel 2459, van links te beginnen. Dan had ik het even gezien ...

Hoe ik er nadien uitzag ? Viel best mee hoor, ik zie er nog steeds even mooi en stralend uit !

__________________________________________________ __________________________________________________ ____________________________________

Iets rustiger nu.

M.v.g.
          Danny

Opmerking

• Vandaag weer even foto's wezen maken maar nu met statief,
            ik heb een stuk of 50 foto's gemaakt waaronder 2 goede. En ik denk toch niet helemaal geschikt is voor vogels spotten zit ik er over na te denken om het niet terug te brengen. Wat moet ik doen?

Fuut volgens mij

Opmerking

• Mooie plaatjes Danny.
              ---

Matthijs, het is een fuut. Alleen is deze net als je vorige duif foto van de schaduwkant gefotografeerd. Deze foto had je moeten overbelichten of gewoon niet maken in deze pose. Je hebt geen exif in je foto staan, dus daar kunnen we niet naar kijken.
              Wat betreft de camera, dit hoeft niet aan de camera te liggen. Beetje gewenning en goed kijken naar je onderwerp. Je instellingen uitproberen en je + en - weten te vinden. Boekje doorlezen dus.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• mooie platen Danny.....
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Iemand van jullie ooit in Walsrode, Duitsland geweest ? Ik ga daar morgen heen
                  Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                  Vergeet niet te kijken op mijn site!
                  http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

• de naam komt me bekend voor maar ik geloof niet dat ik er ooit ben geweest.
                    Veel plezier nog!

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                      mooie platen Danny.....
                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                      Mooie plaatjes Danny.

Hartelijke dank.

Spijtig genoeg kan ik helaas niet zien wie er ooit op de "thanks"-knop geklikt heeft. Bedankt ook aan anderen voor de "thanks". Persoonlijk had hier liever de "like"-knop zien verschijnen. Misschien komt die d'r ooit wel.

Grt.
                      Danny

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder Bekijk Bericht
                        Iemand van jullie ooit in Walsrode, Duitsland geweest ? Ik ga daar morgen heen
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
                          Vandaag weer even foto's wezen maken maar nu met statief,
                          ik heb een stuk of 50 foto's gemaakt waaronder 2 goede. En ik denk toch niet helemaal geschikt is voor vogels spotten zit ik er over na te denken om het niet terug te brengen. Wat moet ik doen?
                          Dag Matthijs,

wat je nu vooral niet mag doen ... is opgeven ! Verliezers geven op, jij

Opmerking

• Bedankt voor je uitleg en dergelijken.
                            Misschien moet ik het maar gewoon proberen maar kijk, het is voor mij een smak met geld. En daar komt bij dat ik hem niet erg prettig vind met opties en noem maar op
                            En zelf ben ik ook handiger met Nikon en ik moet nu een keuze maken want ik moest, als ik er niet tevreden mee ben, binnen 8 dagen terug brengen. En hij reageert traag, met ver inzoomen slechte kwaliteit en ik vind hem over het algemeen niet er fijn. En zoals u nu zegt het hele boekje doorlezen en alle opties proberen, dat heb ik al een eind gedaan maar toch... niet erg tevreden. Ik denk dat ik door spaar tot een goede Nikon of Canon aangezien ik hier met deze toch een paar jaar moet doen. Ik vind het toch een beetje lastig snappie?

Opmerking

• Opmerking

• als hij je echt niet aan staat , ja dan spaar je voor een andere cam , maar het is allemaal wat en des te meer erop zit des te moeilijker word hij.
                                ik kan niet voor jou beslissen, dat zal je zelf moeten doen. succes

Opmerking

Working...
                                X