Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
nope geen bijzondere en mooi tja.....................dat moet de keurmeester van dienst maar beslissen
als je ervan hou kan het mooi zijn, ik ben niet zo van de kanaries.
Gebruik eens een dergelijke uploader als deze en dan daar de direkt link uit kopieren Kenny. Niet via het foto album van deze site want dat gaat niet lukken.
De eerste keer dat we gingen kijken of we deze ene vogel konden vinden, hadden we hem direkt in het vizier, echter het regende en ter plekke was het donker weer. Even later vloog ie een hoge boom in en nog wat later vloog ie richting horizon. (lees uit het zicht.)
Volgende dag weer gegaan. Bij aankomst gelijk de vogel weer gevonden. Een paar plaatjes kunnen maken maar het was behoorlijk mistig. De vogel vloog naar een andere bessenboom, ik er achteraan maar steeds net zo scherp mogelijk gesteld en dan ging ie weer naar een ander takje etc. Dus dat lukte niet echt. Even later vloog ie weer naar een kale hoge boom. Op een gegeven moment vloog ie weg en we zeiden al, die is weg en komt niet meer terug. Hij zal wel overvliegende soortgenoten gehoord hebben misschien.
De dag daarop was het prachtig mooi weer, toch nog maar weer eens proberen. We konden zoeken wat we wilden maar de vogel was echt weg, foetsie.
En dit was gewoon wel in Nederland Josmo. (Overijssel.)
Doe ik deze er nog bij. Hier kan je mooi zien hoe een pestvogel mistwater kan drinken.
Opmerking