Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
      ik denk toch wel een Tjiftjaf (Phylloscopus Collybita), gezien de git zwarte poten, gezien de zwarte poten zou het ook nog een tuinfluiter kunnen zijn maar die zijn bruiner.

na vandaag een rondleiding gehad te hebben van het IVN deze link ter ondersteuning:
      http://www.ivnvechtplassen.org/ivn_v...collybita.html
      waarom geen fluiter??, een foto is niet alles hoor, kan ook vertekenen, of door de bewerking die er is op losgelaten
      vriendelijke groet
      Henk

Opmerking

• Zou ook kunnen. We zullen het morgen wel lezen dan.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Dit leuke roodborstje had maar 1 pootje, toch knap hoe ze zich gewoon kunnen redden!!
          verder ben ik een totale fotografie leek maar geniet toch van mijn foto

Opmerking

• Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
              niks dwaalspoor (oid)
              vrolijke fluiter(t) is een uitdrukking voor "iets"of iemand die nogal vrolijk zijn liedje verkondigt (fluitend wel te verstaan) zonder enige vorm van schroom.

jullie zijn zo goed dat ik er geen namen meer bij hoeft te zetten............................... of zou het zo zijn dat "zoekmachines"geen hits meer doen op foto's als je er niks bij zet ( niet dat het bij die foto nodig was geweest maargoed)

de naam is tjiftjaf en ik kan het weten want telkens als ik vroeg hoe heet je dan zei hij tjiptjalp ( en het is nog een jonge vogel ook, jongen zijn altijd groener).

maargoed ,net een lekker rondje gemaakt weinig vogels veel mist, wel genoten alleen kreeg hond tijdens haar duik in het water een rechtopstaande tak(oid) dwars door 1 der haar "zwemvliezen"heen
              zal wel een d.a-tje worden.

@ manouk88 , jij ben de enigste die het begrijp, ik wil p.c. aanzetten en foto's zien, leuk gedaan zo dat roodborstje.
              succes allemaal

mvg
              Ha, ha, waar een mens zich al druk om kan maken. We weten nu zeker dat het een tjiftjaf is dan. Je weet het met jouw per slot ook maar nooit.

Manouk88, leuke foto. En dat andere pootje zal ie wel ingetrokken hebben.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• 17-8 Mijn naam is Haas.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• meneertje haas

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  . We weten nu zeker dat het een tjiftjaf is dan. Je weet het met jouw per slot ook maar nooit.
                  nou ben ik het toch niet geheel mee eens henkie, voor de soortjes buiten de voliere's denk ik toch dat jij degene ben met de meeste (verschillende/bijzondere ) soortjes hoor in deze topic.
                  jij heb gewoon stik mazzel dat je van tijd tot tijd nog eens mee kan met iemand die soorten "najaagt",krijg je automatisch veel diversiteit in jouw vogelfoto's.
                  ik heb dat niet ( zou dat ook wel willen maar heb de tijd niet ervoor..................kindje etc.).
                  voorbeeld :
                  kijk ik kan niet ff naar zeeland rijden voor velduil of iets dergelijk als het op waarneming o.i.d. staat ( wil ik wel, maar kan ik niet , ik heb dan net wat minder "vrijheden"dan jij ).

kijk als het gaat om e.k vogeltjes en foto's daarvan dan kan ik je niets anders dan gelijk geven, als het om "bijzondere/verschillende"gaat. ( zal wel weer arrogant klinken nu ,maarja dat moet dan maar hahahahahaha).

mooie haas foto henkie.

mijn naam is ( ut de eige tuun):

en voor de rest heb ik er het ...................aan hahahahahahahahahaha:

mvg

Opmerking

• Tja, iedereen mag alles van mij weten behalve mijn pincode?

Ach ja, merendeel van de tijd jaag ik zelf. Maar het is wel mooi natuurlijk om ook eens wat verder van de hut te kunnen kijken. Vanmiddag/avond hebben we weer een doel in petto maar geen gevleugelden.

Wat soortnaampjes en de verschillen daarvan betreft kan ik echt niet aan je tippen. Klinkt voor mij helemaal niet arogant.

Bedankt weer voor de haascompli.

Mooi wk'tje met erg scherp oog.
                    En leuke purperreigerfoto's.

Heb je ze ook nog van dichtbij? Denk van wel.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• het lijkt wel of ik alleen maar schijtende purpers op de foto kan zetten
                      maar het is gewoon zo denk ik dat als ze opvliegen er automatisch een bepaalde klep opengaat.

veel succes vanmiddag/avond, "we"zullen het resultaat wel weer te zien krijgen hopenlijk.

Heb je ze ook nog van dichtbij? Denk van wel.
                      ik denk van ook
                      maar die zijn zo goed ,die mogen eerst langs iemand die foto's wel kan bewerken .

groetjes

Opmerking

• Wat denk je van de aantrekkingskracht van de aarbol aangaande die schijtreigers?

Hopelijk komt er zich wat voor de lens aandienen, dat is namelijk wel een eerste vereiste voor je kunt proberen om er een leuk foto van te maken.

Succes met het laten bewerken van die toch al "zo" goeie foto's. Mag van mij ook onbewerkt hoor.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                          Wat denk je van de aantrekkingskracht van de aarbol aangaande die schijtreigers?.
                          dus het middenste van de aarde trekt de stront uit de reigert?

goed dat ik het weet

Hopelijk komt er zich wat voor de lens aandienen, dat is namelijk wel een eerste vereiste voor je kunt proberen om er een leuk foto van te maken.
                          tuurlijk wel, jij komt toch altijd wel met wat thuis?
                          komt goed

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                            Manouk88, leuke foto. En dat andere pootje zal ie wel ingetrokken hebben.
                            Heej Henk, nee hij had echt geen pootje ingetrokken, hij hupte en vloog met maar 1 pootje..
                            mooi gezicht hij miste hem heel niet!

Opmerking

• 2 tuintjes verderop

ik hoorde een bekend geluidje:

pas op ze zijn nog heet, vers van de pers
                              mvg

Opmerking

• Het roodborstje staat er heel mooi op, niet te bescheiden hoor...

De rest ook weer, ook de laatste 2, dat komt in de buurt WK.
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X