Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Toch mooi dat je hem weer geweldig vind wk. Ik heb het schaap maar gewoon laten lopen en er geen kebabpie van gemaakt.
22-6-12 Zw.r.st. pop. (Niet geweldig, ik weet het.)
Deze zat op een erg hoog hek. Ik had d'r liever een meter lager gehad maar ja het is wel mijn eerste.
Maarre waar blijven die beloofde foto's eigenlijk?
Opmerking
-
gefeliciteert
Oorspronkelijk geplaatst door Henk322-6-12 Zw.r.st. pop. (Niet geweldig, ik weet het.)
Deze zat op een erg hoog hek. Ik had d'r liever een meter lager gehad maar ja het is wel mijn eerste.
je weet waar tie zit dus jouw kans komt nog wel ( ze heeft jongen dus die blijft nog wel ff).
gr
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoninggeef toch niks? ( verwacht wel beter van jouw maargoed blijft leuk).
je weet waar tie zit dus jouw kans komt nog wel ( ze heeft jongen dus die blijft nog wel ff).
gr
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ja deze hebben voor de 2e keer een nest met jongen. Maar het hek zal niet gaan zakken ben ik bang voor. Beetje vervelend daar dus. Diepe sloot er naast aan beide kanten.
zolang jij die in de aanvliegroute zet krijg jij jouw kans wel hoor.
ze zijn zo nieuwsgierig als de pest.
gr
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Maarre waar blijven die beloofde foto's eigenlijk?
die foto's kan men lekker op zijn buik schrijven ..................misschien over een paar jaar
maar als goed makertje dan een ouwe duit in het zakske maar weer doen , beetje gerelateert aan hetgeen jij nu liet zien Henkie ( en ik heb deze powerpoint recent afgemaakt dus.................deze had ik nog op de p.c. staan, beetje lui van mezelf maar niet minder leuk dacht ik zo ):
Opmerking
-
IJsvogelstokkie is uiteraard al geplaatst geweest, weer meegenomen en op een ander stekkie per ongeluk door de midden gebroken. Moet eerst weer een nieuwe zoeken dus. Kom er denk ik de eerste paar dagen ff niet aan toe. Kan maar zo zijn dat ik dan alweer te laat zal zijn.
Leuke foto wk, lijkt wel een rbt jong. Maar zal wel gekraagde roodstaart of zo zijn? (Heb ik vanmorgen nog op de foto gezet maar helaas niet goed genoeg, dus prullebak.)
Opmerking
-
zeer zeker een jonge gekraagde
mooie foto,s weer henk3 hopelijk krijg je de man van de zwarte nog mooi op de picture .........als hij er is zal ie wel hoog op zitten
mvg bonkjeVogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrotoGeen excuus zoeken Henk
Het nest zit voor de 2e keer onder een aanhanger van een vrachtwagen. Die staat daar op poten, klaar voor als ie nodig is denk ik.
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ha, ha, je hebt het door verdikkeme. Ik probeer het nog wel maar al die uren die ik al voor niks gestaan heb daar is ook niet alles.
wil je nu mooie foto of niet ?
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekDe zonnende gaai vind ik een echte topper, erg mooi!
ik ben blij dat er meer en meer foto's verschijnen. (altijd leuk, altijd genieten).
kom maar op met die platen als je durft..................................hahahahaha
mvg
Opmerking
-
-
Advertentie
Collapse
Opmerking