Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Leuk koetje hoor, daar de rest niet voor iedereen bestemd is zal ik daar maar ff niet verder op reageren, ha, ha, succes met de jacht naar geschikte modellen binnen afstandsbereik.
nou is ook wel voor de rest hoor maar ik denk dat bv. jij niet zo snel zeg van ik kom ff aan en we gaan kijken wat we ervan kunnen maken...................denk ik zo maar
nou is ook wel voor de rest hoor maar ik denk dat bv. jij niet zo snel zeg van ik kom ff aan en we gaan kijken wat we ervan kunnen maken...................denk ik zo maar
mvg
Snap ik ook wel. Hier vanmorgen nog een rondje gedaan, geen vogel te zien.
Op het laatst kon ik nog een ree op de plaat zetten. Thats all. Is gewoon niet leuk op het moment hier.
--
Leuke musjes Ton, volgens mij had ik die al eens voorbij zien komen.
Snap ik ook wel. Hier vanmorgen nog een rondje gedaan, geen vogel te zien.
.
nou dat zit dan allemaal hier zeker?
vandaag was ongelofelijk gewoon zoveel..............
ik denk dat ik nog geen half uur geleden met hondje gewandeld heb,ik denk dat ik rond de 20 paapjes (wel meer nog denk ik) heb gezien in de suikerbietenvelden, nog nooit gebeurd zoveel.
wederom geen camera meegenomen,kan hem op het moment niet echt dragen/vasthouden.
vandaag was ongelofelijk gewoon zoveel..............
ik denk dat ik nog geen half uur geleden met hondje gewandeld heb,ik denk dat ik rond de 20 paapjes (wel meer nog denk ik) heb gezien in de suikerbietenvelden, nog nooit gebeurd zoveel.
wederom geen camera meegenomen,kan hem op het moment niet echt dragen/vasthouden.
mvg
En dat vertel je nu ??
Komt wel goed, de steltlopers zullen nu ook wel in de jonker komen, het waterpeil is verlaagd zodat er meer slikvelden komen.
Mede gedaan om de trekvogels te bedienen
ik had deze vrolijke fluitert net in de tuin, ik was bezig met een spin en een koolwitje die in web was gevlogen (heb denk ik wel een leuke serie ervan gemaakt) toen ik deze zag , was kwestie van omdraaien en ik had 1 kans:
Opmerking