Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Vervolg Reiger op weg naar kikkers en visjes.

En hup:

Stukkje los van de grond:

Ff vliegen:

En weer landen over het hek:
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• welke versie heb jij dan?
        wel zo gemakkelijk om er bij te vermelden toch?
        en hoe doe jij dit dan zonder image in te schakelen zodat het hier geplaatst word dan?
        kan jouw foto's niet aan klikken i.i.g.
        wel zo handig.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• maar als ik op jouw foto's klik dan kom ik niet in image terecht.
            is dat een instelling die je moet doen?
            of heb jij dat ook gewoon als je op mijn geplaatste foto's klikt? ( je komt dan ook niet in/op image terecht)
            maar hoe het ook zijt ,je moet image (in dit geval dan) gebruiken om een om zo de foto's te kunnen plaatsen hier?

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• opeens mis ik een stukkie foto
                enz enz enz
                laat maar ,ben er wel klaar mee.
                ik heb het te druk met mijn pietjes,met mijn gezondheid etc om me hier nog verder druk over te maken.

men kan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb of geduld er mee gehad heb (lees deze hele topic er maar op terug ,die problemen spelen nu al een poossie en zijn nog steeds niet opgelost )
                mvg

Opmerking

• De moed een beetje laten zakken?

Ik ken jou als iemand die het niet zo snel opgeeft. Heb er wel respect voor hoor. Tuurlijk moet je je gezondheid voor laten gaan. Gewoon ff laten bezinken en dan als er weer wat meer lucht is er mee doorgaan. Ik spreek je nog wel ff.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• BDSizer

@Winterkoning
                    Ik ben zelf aan het experimenteren met dit programma, en ik denk dat het komt omdat je "crop 1x1" hebt staan. Hij maakt er dan een vierkante foto van en snijdt er dus gewoon een stukkie af.
                    Probeer het eens als crop uitstaat..

PS Excuses als ik het mis heb, en gefeliciteerd als ik gelijk heb..

Opmerking

• Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• BD Sizer

@Winterkoning, he wat is dat nou ?? Niet de handdoek in de ring gooien he.
                        Wil je het persoonlijk wel een keer komen uitleggen hoor

Henk
                        vriendelijke groet
                        Henk

Opmerking

• net niet verhaal en daar hou ik niet van,het is alles of niets (en ik weet dat ik nog niet alles eruit haalt wat er binnen de mogelijkheden ligt en dat zou nu toch zo onderhand wel moeten zijn).

ik weet het ,het ligt aan mezelf ,ik ben degene die er niet mee overweg kan (p.c. etc).
                          mvg

ps: karelhans zal het wel eens proberen(ooit,maar zeker nu niet)met iets andere instellingen met dat programma,maar uit de geschiedenis blijkt dat als ik iets veranderd het meestal ontregeld is etc. dus vandaar altijd die terughoudendheid.

Opmerking

• reactie-tje

Ton Koek: Vooral de eerste zit mooi in het zonlicht vind ik Ton. Prachtige vogeltjes vind ik het. Ik heb ze zelf ook wel gehad en ook wel jonkies. Maar dat is al weer ff terug.

Winterkoning: Ha, ha, je wil veel te snel denk ik. Ik heb van een (hobby) fotograaf begrepen dat er wel een paar jaar mee heen gaan voor je er een beetje goed in zal zitten, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Zoiets gaat gewoon niet gelijk.

Gewoon kallum blijven. Misschien kan broto je ff een paar printsreentjes hier neerzetten van de te volgen handelingen en instellingen.

Ik denk dat KarelHans je een stuk verder geholpen heeft. De crop staat inderdaad 1 op 1 (Dus gelijke zijden = vierkant). Je zou het vinkje uit kunnen zetten maar ook ff kunnen kijken wat er bij het keuze vinkje aangegeven kan worden. Waarschijnlijk staan daar meerdere opties aan foto maten.
                            Je doet waarschijnlijk niet zoveel verkeerd.

Gisteren had ik hem ook geplaatst maar daarnaa weer verwijderd, ach ja hier is ie weer terug: Jonge Blauwe witborstSplendids - Hemelsblauw x blauw
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• BDsizer

Beetje uitleg: http://www.fotogein.nl/text%20en%20u...izer/index.htm

Nog wat info: http://forum.belgiumdigital.com/f21/...-239519-2.html
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Idd,in de voliere worden de vogeltjes ook steeds mooier.De foto's van mijn zullen ook mooier zijn met een goede toestel maar helaas heb ik nog steeds niet En als de vogels ook een beetje mee zullen werken zal helemaal top zijn.

Wever man

Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

Working...
                                X