Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
    zo die zonsondergang? opgang dan is wel bijzonder van kleur zeg, wel mooi hoor.

mvg
    Ondergang is het. Want het was avond, ha, ha.
    Ja ik vind het zelf ook een bijzonder plaatje. Gewoon wat instellingensmogelijkheden uitproberen en iets nabewerking erbij, zie je die ronde boogjes?
    Die zag ik thuis pas op het scherm. Een paar seconden later was de zon helemaal verdwenen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• yep die zie ik.
      weet je wanneer ik die ook zie?
      als ik door mijn camera kijkt, vind dat irritant, op foto zie je er niks van.

mvg

Opmerking

• Je bedoelt het matglas zeker? Dit zijn weerschijningen van die zon. Vond ik wel apart.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Je bedoelt het matglas zeker? Dit zijn weerschijningen van die zon. Vond ik wel apart.
          yep
          en yes het is ook apart, die kringen hebben toch ook een aparte naam (kan er ff niet opkomen).
          nogmaals vind het wel bijzonder maar............................................ge ef mij maar VEREN hahahahahahahahahaha
          er is niks mooiers dan veren om te platen , de rest is bijzaak hahahahahahahahaha

mvg

hoe die spatie daar nu weer tussen kom in dat woordje geef??
          als ik het verander dan zie ik het goed staan maar word toch met spatie weergegeven, snap nog steeds niks van computer.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
            yep
            en yes het is ook apart, die kringen hebben toch ook een aparte naam (kan er ff niet opkomen).
            nogmaals vind het wel bijzonder maar............................................ geef mij maar VEREN hahahahahahahahahaha
            er is niks mooiers dan veren om te platen , de rest is bijzaak hahahahahahahahaha

mvg

hoe die spatie daar nu weer tussen kom in dat woordje geef??
            als ik het verander dan zie ik het goed staan maar word toch met spatie weergegeven, snap nog steeds niks van computer.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Ik vind de ooieveaar er bijzonder mooi op staan, mooi belicht ook!
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

• tijdens de wandel, uiteraard uit de hand

tijden wandelen met de hond ,kwam ik de familie pimpel tegen allemaal flink aan het ruien en allemaal druk in de weer in 1 jong boompje, was gewoon leuk om te zien.
                telde er 11 .

gewoon lekker klooien:

v
                o r

n v
                n or

mvg

Opmerking

• @wk, pas op met verscherpen , wat heb je nog meer zitten goochelen ??
                  Kijk is waar je scherpstel punt ligt.
                  ZO Kan je het weer ff mee doen
                  vriendelijke groet
                  Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                    @wk, pas op met verscherpen , wat heb je nog meer zitten goochelen ??
                    Kijk is waar je scherpstel punt ligt.
                    ZO Kan je het weer ff mee doen
                    bovenste in de max verscherp gegooid en ontruist( in raw)
                    onderste niet verscherpt en niet ontruist( in raw)

scherpstelpunt kan ik niet meer controleren(in origenele foto), was weer een serie in de categorie all delete

ik ben gewoon lekker aan het klooien en kijken waar de grenzen weer liggen, ik plop ze hier neer zodat ik ze thuis niet hoef te bewaren

blijf me verbazen wat een verschil het thuis is en hier is na plaatsing op forum.
                    maarja ga van 15 mb (ofzo) naar wat was het 95 kb (ofzo).
                    dus ja......................
                    maargoed ,komt goed.

hoe is het thuis ,schiet je al op?
                    heb visarend gezien ( althans dat denk ik toch met hoogst mogelijke aangrenzende zekerheid te kunnen zeggen) vanochtend vlakbij het plekkie van de tapuit.( bij die plas in weiland)
                    ben benieuwd of tie er dadelijk nog zit.
                    ga toch ff kieken hoor.

mvg

Opmerking

• Misschien pas iets naverscherpen als je de foto verkleind hebt.

Vraagje van mij dan: Hoe controleer je eigenlijk je scherpstelpunt dan? Ik weet dat namelijk niet.

Ton K. nog bedankt voor je compliment op de ooievaar.

24-7 Spreeuwen. (ze zijn toch nog niet helemaal verdwenen.)
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Vraagje van mij dan: Hoe controleer je eigenlijk je scherpstelpunt dan? Ik weet dat namelijk niet.
                        en

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Kijk naar zulke duidelijk uitleg ben ik zeker op zoek. Bedankt.
                            nou ben blij dat ik jou eens een keertje heb kunnen helpen dan, normaal is het anders om.

Opmerking

• Nou nou wk, ha, ha, volgens mij ben jij aardig slimmer dan je soms doet overkomen. Ik zou mij eerst eens in deze materie moeten verdiepen. Maar ik heb de puf er meestal niet voor om het uit te gaan zoeken om het daarna maar weer te gaan vergeten.

Dat opboksen, vind ik ook nog best meevallen.

Ik zit nog best vaak met het probleem, "en dan vooral van verder weg" dat de scherpte er gewoon niet meer in te krijgen is. Ik heb mijn camera gebruikt aangeschaft en weet dus niet wat de voorganger er mee ingesteld heeft aan scherpte punten. Ik zou daar denk ik meer van moeten opsteken.

Wat fotoprogramma's betreft e.d., hier een link die ik pas ontdekt heb. Hoe het kan moet je mij niet vragen.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Nou nou wk, ha, ha, volgens mij ben jij aardig slimmer dan je soms doet overkomen.
                                nee hoor , ik heb totaal geen last van grootheidswaanzin o.i.d.
                                daarom vaak de woorden:
                                ik ken niks
                                ik kan niks
                                ik weet niks
                                ik kweek niks
                                etc. etc.

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Ik zit nog best vaak met het probleem, "en dan vooral van verder weg" dat de scherpte er gewoon niet meer in te krijgen is.
                                nou is het wel zo dat hoe verder weg hoe groter jouw scherpte word van dat rode vierkant( in verhouding) , ik bedoel jouw verder weg is verder dan dit van mij,daarnaast gebruik jij veel statief etc. ( heeft er allemaal mee te maken, jij kan dus ook eerder met je F-getal spelen) , hoe verder weg hoe meer de gehele vogel in dat rode vierkant valt .( uiteraard blijft het daar niet bij , je hebt met licht etc. te maken, achtergronden etc etc allemaal facetten die foto beinvloeden).
                                daarom is het voor mij belangrijk om op dat oogrichten te oefenen.( richten en stilhouden uit de hand).

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                                Wat fotoprogramma's betreft e.d., hier een link die ik pas ontdekt heb. Hoe het kan moet je mij niet vragen.
                                http://ssill.info/catalog/adobe-win-c-34.html
                                nou dan vraag ik het niet
                                maar dit soort dingen zijn altijd leuk en aardig maar het eerste probleem rijst al gelijk ten berge: welk programma moet je aanschaffen, wat is het beste?

dan komt de vraag na dure aanschaf...................................kan ik erzelf wat mee, want je kan een programma kopen waar je alles mee kan doen maar als je er zelf niks mee kan met dat programma is en blijft het een dure grap.

mvg

Opmerking

Working...
                                X