Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• eentje

zo waren de eendjes ,is nieuwe soort ,zijn geen badeendjes maar vullisbakeendjes

zo gaan we nu nog naar de pinguins en dan is het kaartje weer geheel opgeschoond en leeg ( ja heren en jullie weten het, ik heb er tig gemaakt van die krijzende en kippenvel veroorzakende kromsnavels en werkelijk echt waar ,niet 1 is ook maar een beetje behoorlijk gelukt, ik denk toch dat ik teveel trilt bij die krengen, echt..................niet 1 ,vraag me niet hoe het kom ,ik weet het zelf ook niet, heb het toch echt geprobeert hoor), kan ik weer volgende keer nieuwe pogingen wagen om mooie te proberen te schieten.

Opmerking

• Opmerking

• Ik probeer het nog maar eens (tegenbeter weten in): prima platen!
        Met de foto van de zwemmende pinguin bijvoorbeeld zou menig natuurblad erg blij zijn, die is helemaal gelukt, goed en mooi!
        Ik zou er zelf ook erg tevreden mee zijn.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

• plaatjes

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
          Ik probeer het nog maar eens (tegenbeter weten in): prima platen!
          Met de foto van de zwemmende pinguin bijvoorbeeld zou menig natuurblad erg blij zijn, die is helemaal gelukt, goed en mooi!
          Ik zou er zelf ook erg tevreden mee zijn.
          Je hebt gelijk Ton, ik zou bijna zelf niks durven plaatsen. Doe het toch.

mvrgr

Piet

Opmerking

• Ik heb ook nog een politiek figuur op de foto weten te zetten.

http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

• En nog een duiker met veel spetters.

http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

• nou heren,
                blijven jullie nou maar ( a.u.b.) lekker plaatsen die platen, ik heb jullie en jullie platen nodig om daar zelf " beter" van te worden. (klinkt egoistisch en dat is het ook ).

ik leer zoveel van jullie en jullie platen en ik moet nodig weer eens op pad met Broto, want mijn " fotografeervadertje " ( ja sorry hoor maar mag geen sensei meer schrijven ) die moet nodig mij weer eens aan het handje nemen en bepaalde dingen uitleggen.

als ik "teveel"aanwezig ben , zeg dit ,want ik heb zelfs soms ook zo mijn twijfels over mijn veelvuldige aanwezigheid.

het is puur dagelijks leuk tijdverdrijf meer niet.

mvg

Opmerking

• Teveel aanwezig? Mafkees!!!!
                  Je moet vanaf nu elke dag minstens 3 platen posten, anders.... anders... nou ja, anders.
                  Veel mensen genieten er volop van, dat mag ook een doel zijn.
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

Opmerking

• plaatje

Tja wat een fotogeweld weer.

Wat meer aandacht aan compositie en ze worden nog beter.
                    (Al lees ik dan wel eens dat dat iemand hier niks uit maakt maar dat maakt mij weer niks uit.) Als je streeft naar perfectie dan hoort dat er ook bij.

Beetje donkere plaatjes Micheltje.

Nou hier een slechte plaatje van mij maar omdat ik die voor de eerste keer in het wild er op heb, zet ik hem hier toch even neer.

Kneu 17-04-11:
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mooie plaat henkie

nou hij kijkt i.i.g erg mooi de verte in hoor, ik had de compo toch "iets"anders gedaan

mvg

Opmerking

• ok

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                        nou hij kijkt i.i.g erg mooi de verte in hoor, ik had de compo toch "iets"anders gedaan

mvg
                        Verklaar je iets nader zou ik zeggen.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• gokje: vogel 4keer zo groot en minder prikkeldraad?

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door ele
                            gokje: vogel 4keer zo groot en minder prikkeldraad?
                            hahahahahaha "ze"gaan me kennen hiero.

ik snijd altijd als eerste me compo eraf, "iets "wat er niet is ,kan men ook niet kraken/ kunnen ze daar niet meer over zeiken

nee hoor henkie , het is een mooie foto en ik kijk heel graag naar een mooi groen vlak op een foto o.i.d .
                            jij maakt je foto's zo , ik ook maar laat ze anders zien
                            ik zie graag details van vogels en een ander ziet het weer graag op een andere manier, mij helemaal goed, echt waar.

groetjes

Opmerking

• O ja dat was geen vogel, hier een graspiepertje:

Enne is er hier iemand die mijn foto's groter wil zien, dan klikt ie maar rechtsonder in de balk op 100% - 1x = 125% en 2x = 150%. Heb je die optie niet, dan heb je pech.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                                Ok, bedankt voor je uitleg. (die had ik al wel door hoor.)

Enne is er hier iemand die mijn foto's groter wil zien, dan klikt ie maar rechtsonder in de balk op 100% - 1x = 125% en 2x = 150%. Heb je die optie niet, dan heb je pech.
                                graag gedaan hahahahaha

maarre ik heb dat niet, bij mij zit rechtsboven een tandwieltje als ik daarop klik kan ik uitzoomen , maar ........................
                                is niet verstandig ,word er niet mooier op zullen we maar zeggen.
                                doet afbraak op jouw mooie foto's.

mvg

Opmerking

Working...
                                X