Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Opmerking
-
-
Opmerking
-
tja henk3
alles wat ik weet van de redshank is dat de poten van lichtrood tot zwart kleuren.
laten we wat afspreken henk3, jij komt met een soort gelijke foto als zwarte ruiter 06 /Image 23 of 27 van deze onderstaande link
en ik zal je met de volle 100% en overtuiging vertellen dat het een zwarte ruiter is
groetjes
Opmerking
-
Opmerking
-
Ok bedankt weer, kan ik nu met een gerust hart weer de deur uit. Even wat te bikken in huis halen etc.
Opmerking
-
nou ga danOorspronkelijk geplaatst door Henk3Ok bedankt weer, kan ik nu met een gerust hart weer de deur uit. Even wat te bikken in huis halen etc.
eerst nog ff kijken dan naar deze link:
http://www.arkive.org/search-taxonom...mmonName=Marsh
Opmerking
-
Die link ga ik zo even bekijken want ik ben net retour. Moet nog wel weer terug want er is weer wat vergeten natuurlijk.
Enne wat die worst betreft, die moet ik gewoon niet in de vriezer leggen.
Je geheugen is zo slecht nog niet. Maar dat akkefietje is nu al erg lang geleden en het is nog steeds niet genezen. Mijn linker kaak vliegt om het minste of geringste uit elkaar. Maar ook daar leer je mee omgaan.
Henk v.d.M liet al een pracht van een bliksemflits zien.
Nu zal ik even laten zien wat zoiets aan schade kan veroorzaken want ook wij hebben hier de afgelopen week even behoorlijk wat te verduren gehad. Hemelsbreed enkele honderden meters van mij vandaan.
Je wordt er wel even stil van als je dit tafereel zo vlak voor je neus ziet.
Dit is een dikke eik van toch wel een dikke meter doorsnee. Zal je zo op de foto misschien niet zeggen maar om een totaal plaatje te maken moet je er wel iets vanaf. Op de foto tussen de takken door kan je een paar huisjes zien, daar woon ik iets links van ongeveer.

Let op dat paaltje een eind verderop, ook een stuk van de boom. Dit is t.o.v. de boom aan de overkant van de weg.

Iets andere hoek.

Van dit soort splinters lagen er genoeg.

Mijn dochter zei gisterochtend al dat er een boom gebarsten was, ha, ha.
Vanochtend op weg naar de boodschappen zag ik pas wat er echt aan de hand geweest is. Na de boodschappen ben ik toch maar even met de camera terug gegaan naar de plek des onheils en het was ook misschien net een kilometer over de weg.
Opmerking
-
Wat een natuurlijk geweld Henk.
Mooie foto's, fijn dat je terug bent gegaan.
Opmerking
-
Indrukwekkend inderdaad, wat een geweld.
De vogels staan er weer erg fraai op. De uil in dat oude dak vind ik erg leuk, hopelijk is het niet jouw dak.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Ja Loodje op mij maakte het wel enige indruk en zelfs 2 automobilisten stopten en draaiden het raampje naar beneden om een praatje te maken over het natuur geweld. Dus er zijn er wel meer op wie het indruk maakt. Vooral ook als je er zo dichtbij woont.
Nee Ton, is gelukkig niet mijn dak maar waarschijnlijk wel het laatste jaar dat die schuur nog staat. Erg jammer voor de uiltjes en voor mij.
We hebben inmiddels een steenuilenkast maar weten nog niet waar die op te hangen.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking