Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
enne henkie3 wat spreekt er voor zich bij die foto?
ik snap hem niet i.i.g.
groetjes
Wat dacht je van Wilde Eend Met Jonge Wilde Eend?
Broto, die wieken doen me terug denken aan dat oude oorlogs vliegtuig van mij vorig jaar. Toen zei je ook al dat de propellers niet draaiden. Aldoende en lezende leer ik denk ik weer wat bij. Nu nog er aan denken op het moment van actie.
Mooi schip trouwens.
Kingfisher, 2e roadrunner vind ik de beste. Mist stukje staart en teen maar verder kan ie wel.
Misschien kan je daar je foto laten zien, wie weet hoe een koe nog eens een haas vangt Micheltje. Leuke foto. Misschien de volgende keer er zo'n ijsparasolletje in steken. Lijkt het net of ie aan een parachute hangt.
The Worldâs Rarest Birds Protect All the Birds Bad Environment Disappearing Birds We Should Take Action  Who We Are? The team behind The Worldâs Rarest Birds is a passionate and diverse group of birders and enthusiasts hailing from every corner of the globe. Our collective love for avian wonders drives our mission to shareâŚÂ Read More ÂťThe Worlds Rarest Birds
Allemaal Engeltalige tekst in die linken, ben ik toch niet er goed in dus laat ik het maar links liggen. Denk eigenlijk ook niet dat ik daar wat voor heb.
Jonge Eendjes achter de muggen aan, ze kunnen er mij niet genoeg van opeten.
1 van de "betere" adulte van mijn hand, ik krijg het maar niet voor elkaar ,er zitten meer korrels op dan dat er in de woestijn liggen zo onderhand:
Als je nu i.p.v. die 640 iso, nu eens met de iso omlaag ging en er een plusje in belichting in de plaats van zou doen? b.v. 0.3 of 0.7 ? Of zou je dan geen sluitertijd voldoende overhouden?
nu,er gaat natuurlijk gewoon een hele goed plaat van die soort komen, kan niet bestaat niet.
we blijven gewoon aanklooien,ooit op 1 dag...........................
en overdrijven is je ook wel toevertrouwd. Ha, ha.
Nou dan ga je gewoon onderbelichten, krijg je ook een snellere sluitertijd. En dan achteraf iets bijwerken in de belichting.
Opmerking