Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• zoals ik het ziet / mijn gedachtengang

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
      Enne zo bedreven ben ik niet hoor, anders moet ik niet zo vaak weer foto's weghalen toch? Ha, ha.
      nu wel weer de helderheid te pakken. mijn mening.
      groetjes

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• beter dat ik er wat van zeg dan iemand die er verstand van heeft, denk ik dan zomaar.

jammer van die ene uitstaande staartpen en recht opstaande takje rechtsboven in hoekje:

mvg

Opmerking

• Zo ben ff terug van de bouw.

Ik hou zelf meer van opbouwende kritieken, ha, ha. Afbreken kan ik zelf wel.

Mooie plaat wk.

Enne hete soep laat ik eerst vaak wat afkoelen hoor. Het kan wel een klein stootje lijden hier mits het terechte opmerkingen zijn. Ik raaskal zelf ook wel geregeld over andermans kunstwerken. Ha, ha. Zelf zal ik nog vaak genoeg de mist in gaan denk ik.
            Ik probeer wel om er wat van te maken. En als niemand dan met op of aanmerkingen komt vindt ik er helemaal geen f..... aan om te plaatsen.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Het vissen is je gelukt denk ik.

Of was je hier niet op uit? Ha, ha. Eigenlijk moet je dit met het origineel gaan doen.

Wat opbouwende kritiek, ik denk dat je de foto net wat teveel verscherpt hebt.

Nog iets aangepast.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Knap weggewerkt die veer, netjes Henk!
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• Opmerking

• reactie

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                    Knap weggewerkt die veer, netjes Henk!
                    Dank je Ton.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• reactie

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                      vissen? Ja vissen ja.hummm volgens mij is het een vogel Nee hoor.
                      maar snap het wel hoor,maar als ik zoiets wildewoude dan vroeg ik dat wel gewoon aan jouw (of andere die dat soort dingen wel kunnen) hoor. Is goed hoor.

daarvoor hoef ik toch niet te vissen? O nee? zou kleine moeite zijn toch voor een vriend Ja daaaag.

ik schreef het er alleen maar bij omdat ik dat zelf niet zo mooi vond aan foto( maar er dus ook geen energie in wilde steken om het dan weg te halen, er zijn beter platen van hahahahahahaha). Laat maar zien dan
                      Ben erg moe en versleten op het moment, dus steek ik hier ff geen energie meer in nu, eikeltje? Zeg maar gerust kastanje hoor, ha, ha, ha.

Kijk wk, om het een beetje te leren zou je gewoon toch in dergelijke foto's energie moeten steken. Gewoon voor de oefening. Daar leer je zeker van.

Hier in de buurt (+/- 20 km) zitten ook van dit soort vogels op het moment. Met nest en al. Ik heb er al foto's van op de pc gehad maar die heb ik 't afgelopen weekend in de prullenbak gegooid. Het waren niet mijn eigen foto,s. Misschien dat ik ze nog op ga zoeken.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• @WK, mooi plaatje, weet je wat ik nou zo jammer vind??.....................dat die een pen mist hahahhahahahaha.

De foto is volgens mij net te ver verscherpt, of je scherpstelpunt lig net verkeerd.
                        Orgineel is denk ik krekel scherp maar de vogel net niet helemaal
                        vriendelijke groet
                        Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto

@WK, mooi plaatje, weet je wat ik nou zo jammer vind??.....................dat die een pen mist hahahhahahahaha.
                          hahahahaha hoe weet jij dat nou weer,hahahahaha was het een zomaar gokie? of de jarenlange ervaring die het hem deed?

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                          of je scherpstelpunt lig net verkeerd.
                          Orgineel is denk ik krekel scherp maar de vogel net niet helemaal
                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                          [I]Ben erg moe en versleten op het moment, dus steek ik hier ff geen energie meer in nu, eikeltje? Zeg maar gerust kastanje hoor, ha, ha, ha.

Opmerking

• hahahahaha hoe weet jij dat nou weer,hahahahaha was het een zomaar gokie? of de jarenlange ervaring die het hem deed?
                            Ziet er misschien vreemd uit, maar ben nog steeds niet gek hoor
                            Als er een pen naast hangt en Henk3 haald hem weg, mist die toch een pen volgens mij.

want ik wil graag leren hoe of wat met dat vlekken gebeuren in het display (hoe daar op te anticiperen).
                            Je bedoeld die rode , groene en blauwe vlekken ??
                            Komt allemaal wel, eerst scherpe plaatjes en compo
                            vriendelijke groet
                            Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                              Je bedoeld die rode , gele en blauwe vlekken ??
                              Komt allemaal wel, eerst scherpe plaatjes en compo
                              nee natuurlijk bedoel ik da nie,ik bedoel als je fotootje trekt en dan overal van die opgelichte vakken ziet ,en wat daar aan te doen dan.( het anticiperen/instellen op overbelichting).
                              mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                nee natuurlijk bedoel ik da nie,ik bedoel als je fotootje trekt en dan overal van die opgelichte vakken ziet ,en wat daar aan te doen dan.( het anticiperen/instellen op overbelichting).
                                mvg
                                oooooooooooooooo, datte
                                vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X