Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Enige comentaar dat ik geef op je mooie specht is poot/staart.Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekNiet slecht voor een lamme....
er is 1 voordeel aan het feit dat als ik nog een keertje moet.......................dan gaan ze waarschijnlijk een pin erin zetten zodat alles gefixeert word,m.a.w. dan word ik een menselijk statief (kan ik eindelijk de foto's maken zoals ik ze wil en kan ik eindelijk aan jullie kwaliteitfoto's gaan tippen).
Oorspronkelijk geplaatst door micheltjeIk ben benieuwd naar de nog betere waar Winterkoning het over heeft....dat moeten professionele platen zijn dan.
Groeten Michel
Opmerking
-
reactie
wk Dat mag jij vinden hoor, is ook zo. Ik hou het kort want ik typ wat moeilijk, heb gisteren een steekbeitel door mijn linker wijsvinger gehad. Stukje er uit dus. Zit ff dik in het verband.
Je hebt gelijk van die onscherpte. Ook losse pols, noodgedwongen omdat ik bijrijder was en vandaar door een paar kleine openingetjes me maar moest zien re redden. Vanuit de hand is mijnsinziens geen klote waard. (ook niet met de 300 mm waarmee ik de foto,s gemaakt heb.)
Maarre leuke plaatjes weer hoor, bij sommigen is het net of ik een waasje zie over de foto maar dat kan aan mij liggen.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3wk Dat mag jij vinden hoor, is ook zo.
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ik hou het kort want ik typ wat moeilijk, heb gisteren een steekbeitel door mijn linker wijsvinger gehad. Stukje er uit dus. Zit ff dik in het verband.
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Maarre leuke plaatjes weer hoor, bij sommigen is het net of ik een waasje zie over de foto maar dat kan aan mij liggen.
Opmerking
-
reactie
wk
Kan nog wel een plaatje schieten hoor.
Vrijdag afspraak met kaakchirurg, kijken of die een oplossing heeft want het geneest niet.
Linkshandig toestel bestaat niet, wel afstandbediening.
Het wit kan je beheersen/beInvloeden door onderbelichting.
Opmerking
-
Opmerking
-
re-actie
Hans Bedankt, ik vind um zelf ook harstikke mooi.
W.k. volgens mij heeft dat schaap de kop aan de verkeerde kant zitten.
Opmerking
-
-
reaktie
Hij is veel mooier Ton. En mooie bonte kraai.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking