Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Actie
Zoals foto 1 en 2 vind ik erg mooi ik hou nu eenmaal gewoon erg van de actie foto's. Wederom weer een mooie serie Henk.
Yep het was weer even ouderwets lachen op het forum vandaag. Heren ik heb genoten
.
Ps: Is dat dan je manier om de heren uit hun concentratie te brengen Winterkoning. Opzettelijk met je lens spelen hahahahahahahaha.
mvg Gerard 6
Opmerking
-
Volgens mij is die goudvink niet helemaal lekker, kuur je wel voldoende?
Redelijk plaatje wel, kan slechter....
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
@ theodoor,goed dat ik het weet,reken er maar niet te veel op .
jij schreef :
praten zonder denken is als schieten zonder richten
heb ik ff geluk dat ik kan schieten zonder te praten ,denk ik dan toch gericht!!!!!!!!!!!!!!
back on topic please :
wat ik graag zou willen: ik zou wel eens van de heren een mooie kramsvogel foto
Opmerking
-
Ik ga vanmiddag de duinen in, ik weet niet of de kramsvogels er al zijn maar ik doe mijn best.
Mee eens, back on topic; leuke en mooie foto's plaatsen waar iedereen van kan genieten.
Hier een bronsvleugelpapegaai:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
hier zag ik ze vandaag voor het eerst overvliegen ( eigenlijk hoorde ik het alleen tijdens hond uitlaten)
.
jammer dat ik geen auto heb,zou graag mee willen gaan met jouw Ton ,ik had eigenlijk naar de maasvlakte willen gaan vandaag,volop vogels : oeverpieper,patrijzen,strandleeuwerik,barmsijs, ijsgorzen ,sneeuwgorzen,vuurgoudhaantjes,grote lijster etc etc aldaar.
zonde,zonde ,zonde.
mvg
ps mooie plaat zeg, enne piet wil graag een keer naar kevelear en stelde een meerdaagse voor naar walsrode ga je mee? ( is niet voor nu ,is voor op een keer om te doen).
Broto had ook wel zin.
Opmerking
-
Opmerking
-
ff serie dan maar:
komt tie dan:

en weer verlies ik alle scherpte???????????? bovenstaande met db
onderstaande zonder bd.

voor mij nu zo klaar als een klontje,echt.
maar u zou ze eigenlijk in raw moeten zien, om je vingers bij af te likken dan zijn ze nog 10x dieper en scherper van kleur etc.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking