mooie foto's weer!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Opmerking
-
Hier in Zeeland, heb ze anders nog maar weinig gezienOorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk Berichtzo aan de foto's te zien zou daar toch makkelijk de ijsvogel en mogelijk een baardmannetje te spotten zijn????
Opmerking
-
mooie foto`s Matthijs.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Mooie omgeving heb je daar Matthijs.
--
Koolmeesje:
Opmerking
-
maar dan zie je er wel?Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk BerichtHier in Zeeland, heb ze anders nog maar weinig gezien
Opmerking
-
Ja Barend, op den duur gaan ze je wel kennen hoor.Oorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk Berichteen mees met een hi vijf haha
Opmerking
-
haha ja dat kan ook jaOorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk Berichtmooie weer foto'sgroeten gijs
Opmerking
-
Heeel soms, heb in totaal 2 keer een ijsvogel gezien, 1 bij mij in de straat en 1 in Goes. Baardmannetjes nog niet gezien, maar dat kan aan mij liggen. Ik heb namelijk behoorlijk slechte ogen waardoor ik niet alles kan onderscheiden of herkennenOorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk Berichtmaar dan zie je er wel?
Opmerking
-
Zo met die mist is het inderdaad wel mooiOorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtMooie omgeving heb je daar Matthijs.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking