Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Henk , hier hebben ze eerst een pink en als er een kalf komt voor de eerste keer is het een vaars , je schreef dus dus eerst is het een vaarskalf en dan een pink , maar dat moet net anders om zijn,
Mijn opa was vroeger boer maar ik heb niks van hem opgestoken qua het boerenbedrijfsleven etc.
Deze moet je zeker eens proberen. Met enig geduld en enkele klikken, lukt het je wel. Ben ik zeker van.
Alleen jammer dat die nu eenmaal zo laag bij de grond groeien.
Met dit mooie nazomerweer is het hier momenteel "kurkdroog" in het bos en ik wacht eigenlijk wel op een 'beetje' regen voor het vervolg ...
Yep, vooral bij deze temperaturen dan, maar daar komt straks verandering in. De weersvoorspelling ziet er niet zo rooskleurig uit. Veel regen, wind en fris. De echte "paddotijd" is in aantocht !
Indien de omstandigheden gunstig en doenbaar zijn, misschien na de regen nog eens een 'poging' ondernemen. Ik zag nu al wazig, had buikpijn en was nadien zo stijf als een plank !
Ik ben zelf ook al een paar keer het bos in geweest maar het viel mij hier nog een beetje tegen qua soortjes. Gewoon een jas aan dan maar als het wat kouder wordt, stukkie plastic mee om op te liggen. Wordt je niet zo nat.
Opmerking