Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Dat stukkie heb ik voor mezelf gehouden, snaps?Oorspronkelijk geplaatst door winterkoninghet lekkerste gedeelte staat net niet op de foto henkie
gr
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoninghahahaahahhahahaha grappenmaker
kom maar op hoor met die foto's
als jij de jouwe laat zien dan zal ik ook eens in die ouwe doos grabbelen.
deal?
( ik heb ondertussen in een andere topic een foto geplaatst dus.............................nu jij weer hahahahahaha).
mvg
Opmerking
-
wk:Er zijn van die mensen die zich op bepaalde momenten van de domme houden, laat ik me daar dan maar gewoon bij aan sluiten, ha, ha.ik weet niet wat jij bedoel.........leg eens uit a.u.b.
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Heb je inmiddels al wat gegrabbelt in die ouwe doos dan?
hallo waar zit jij met jouw gedachten danOorspronkelijk geplaatst door winterkoninghahahaahahhahahaha grappenmaker
deal?
( ik heb ondertussen in een andere topic een foto geplaatst dus.............................nu jij weer hahahahahaha).
mvg

of doen we deze deal alleen in deze topic hahahahahahaha ( zal je voor wezen maatje).
gr
Opmerking
-
Ha, ha te laat.
Opmerking
-
-
Zal zo maar weer eens in de jonker gaan kijkenOorspronkelijk geplaatst door winterkoninghahahaahahhahahaha grappenmaker
deal?
mvg
Het is mooi weer voor.........
vriendelijke groet
Henk
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking