Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
mooie piet Ton K.
meer van het ge-experimenteer ,vind het zelf wel mooi
stand m en op daylight gezet en 2 x tikkie in de - ( vond namelijk dat mijn foto's "te koud" waren ) en eindelijk weet ik hoe ik tekst in een foto moet plakken ( pfft heeft maar een jaar geduurd ofzo hoor):
o,o ik zie dat er weer gestuntelt is met de letter grote ............how come ? I really don't know.
en ja ,dit alles was weer met kadaver op het asfalt werk, tja wat moet dat moet ( wel warm hoor t-ring).
o en kwikkie ook in ander standje geschoten:
wat je allemaal niet ziet als je de ogen open hou tijdens het hondje auslassen.
mvg
het zijn kapoetsensijsjes Ton, vind het super mooie vogeltjes. Het gedrag is zo af en toe moeilijk te peilen........
1 ste ronde toen er 2 jongen waren voerde de man beter als de pop en de pop vond alles ook wel prima.
2e ronde 4 jongen.......nu zou je denken de pop mag blij zijn dat de man goed mee voert maar nee......ze maakt hem niet af maar heeft toch wel bonje met hem gehad, hij mist een paar veertjes waardoor zijn kop en nek er toch aardig kaal uitziet. Dit is in een tijdbestek van een paar uur gebeurd.......(daarna) heb er uren bij gezeten om te observeren van hoe en wat maar afkloppen, het is erbij gebleven, een enkele keer jaagt ze hem nog weg.
Ik heb zitten denken van hoe dat komt........is dat omdat 4 jongen meer voer nodig hebben en de pop het niet kan velen dat de man ook eet??? uiteraard geef ik ze zo veel mogelijk voer zodat van voedsel schaarste geen schaarste kan zijn maar ja wat het dan wel is geen idee ........., zo zie ik het :-)
Opmerking