Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie heeft er wel eens zelf een kamerkooi gemaakt?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekNiet het hele assortiment staat op de site Antoni, ik zou ze even bellen. Ze hebben echt een megamagazijn. In Haarlem zeggen we als zij het niet hebben bestaat het niet.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikAntoni
kan wel aan verzink draad komen 1.6 mm of 2.mm gebruiken we voor de vervoerkisten /lopers /kanarikastjes om te maken
gr Dik
Is dat nou echt verzinkt Dik of gegegalvaniseerd.
De voor keur heeft gegalvaniseerd. Een dikte van 1.6 mm is een mooie stevige spijl.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door populierDank je Antoni,
Het zijn ook de oude Kanarie kweekkooien.60x40x40.
2 wandjes eruit gehaald en nu is het een wat ruimere kweekkooi (120X40X40) geworden voor en koppel mozambieken + jong.
Heb ze allemaal voor een prikkie kunnen kopen en daarna een beetje gerenoveerd.
Dat is ook een beetje hobby natuurlijk.
Opmerking
-
Erg mooi inderdaad. Ik was eens bij een liefhebber in de buurt van Utrecht die deze kooitjes verzamelde maar ook zelf maakte, dat was ook even genieten.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Marx, iemand heeft mijn kamervoliere ooit inelkaar gezet. Het is wel niet helemaal het soort wat jij voor ogen hebt,maar toch ook erg decoratief en misschien ook makkelijker om te maken.
Opmerking
-
trarlies heb ik vroeger wel gemaakt door draad aan een kant in de bankschroef te klemmen en het andere eind in de boormachine te klemmen. dit werkje is niet zonder gevaar ! je moet het draad goed vastklemmen. het beste gebruik je hiervoor een boormachine met een variabel toerental zodat je hem rustig kunt laten draaien
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ria3653Ik heb mijn kooi zelf gemaakt1 mtr h x1mtr br x 50cm d
Dat is de hobby. Zelf je kooien maken naar eigen believen.
Daar ben ik voorstander van. Je kan zoiets ook niet kopen. Gelukkig maar,want dan zouden zij die veel geld hebben ook de beste kooien hebben.Maar helaas zullen zij het met fabriekskooien moeten doen
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking