Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goulds toch naar binnen....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

De wildkleur valt ook helemaal weg als je blauwe Goulds hebt!

Echt een prachtig kleurtje!

Als ik mijn jongen heb (zitten nog in de rui) dan zal ik daar ook even een foto van posten.

Kan ook niet wachten op mijn koppel sijzen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
      als je er foto`s van hebt, hou wij ons aanbevolen.
      Ik ben niet bekend met foto,s maken en op een site plaatsen.
      Als ik over een paar maanden meer tijd heb zal ik eens kijken of het me lukt.

Opmerking

daar kunnen wij je wel bij helpen......
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door MightyBird Bekijk Bericht
          Kan ook niet wachten op mijn koppel sijzen.
          Welke soort sijzen ga je halen?
          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

nee hoor

stap over naar een andere kweekkooi, die dieper is dan 30 cm.

Opmerking

Gisteren mijn eerste stelling 'Gehu' gekocht en wat een prachtige kooien! (misschien niet iedereen zijn smaak)

De service was uitstekend en de beste man is ook nog even met mij naar de pin gereden.
              Ook een extra lade gekregen en samen de kooi gedemonteerd en ingeladen.

Wat een makkelijke kooi om in elkaar te zetten en eerste indruk echt super.

Wou eerst kijken op MP omdat deze stellingen best duur zijn maar daar vragen ze ook de hoofdprijs en koop dan liever nieuw i.v.m bloedluis etc.

Zal binnenkort even een foto plaatsen.

Gr Marc.

Opmerking

Stelling 122x60x40

Prachtig systeem en kost wat maar de vogels hebben nu ook meer ruimte en onderhoud is stukken prettiger!
                Eind van de zomer kan er nog een stelling naast van 80x40x40. ( 3 hoog blok )

Opmerking

ziet er goed uit, nu maar wachten op de eerste eitjes.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                    ziet er goed uit, nu maar wachten op de eerste eitjes.
                    Dat was nog even lastig want toen ik het koppel moest overzetten naar deze kweekkooien had 1 koppel blauw een eitje gelegd in het voerbakje.
                    Heb dus snel een broedblok in de kooi gehangen eergisteren en er liggen nu 3 eitjes in.
                    Ik hoop dat dit geen gevolgen heeft voor het koppel.
                    Al dat verhuizen komt de vogels niet ten goede.
                    Gelukkig had ik 1 koppel wat nog een ronde mocht.
                    Nu heerlijk genieten en straks lekker naar buiten.

Marc.

Opmerking

Keurige kooien hoor!, jammer dat je ze niet meteen had gekocht, had geld en stress voor de vogels gescheeld.

Zijn je andere kooien al verkocht?

Heeft dit Gehu montagesysteem veel kieren voor eventuele bloedluis?

Ga je nog meer Gehu kooien aanschaffen?

Heel veel plezier er mee!
                      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
                        Keurige kooien hoor!, jammer dat je ze niet meteen had gekocht, had geld en stress voor de vogels gescheeld.

Ik kom hier nog even op terug o.k?

Opmerking

mooie kooi is het. de kooien die ik nu heb heb ik allemaal zelf gemaakt, maar ik zit er toch over te denken om nieuwe kooien aan te schaffen zodat ik alles 1 geheel heb.
                          groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht

Tja, meteen kopen was geen optie aangezien dit prijzige kooien zijn dus uiteindelijk goed gehandeld naar mijn inzien.
                            Tuurlijk voor de vogels iets minder maar daar kun je soms niet omheen en uiteindelijk wil ik gewoon het beste voor mijn vogels en dat hebben ze nu ook.
                            Deze stelling heeft mij niks gekost want heb uiteindelijk het bedrag gekregen voor die Heesakkers kooien dus daar ben ik blij mee en heb nu alleen nog de grote vlucht te koop en die centen steek ik mooi in mij zak!

De gehu kooien schuif je in elkaar en na mijn inzien vallen de kieren erg mee van wat ik allemaal gelezen heb.
                            Ik denk dat onderhoud gewoon het probleem is en als je serieus met je hobby bezig bent en elke week de tijd neemt om je hokken te verschonen je er geen last van krijgt.

Ik heb nog ruimte voor een stelling van 3 kooien ernaast met een lengte van 80 cm maar deze zullen pas komen in de zomer als ik weer wat geld over heb.

Kort samengevat 'Gehu' : Prima service, makkelijk in onderhoud, makkelijk in elkaar te zetten/uitbreiden en mooie kooien!
                            Kan zijn dat ik misschien van de zomer de naden rondom de lade afkit maar daar hou ik het bij.

Alles is heel makkelijk in elkaar te zetten en kunt ook makkelijk uitbreiden.
                            Maar buiten dat om is de service uitstekend en heb een extra lade gekregen voor het verschonen van de kooien.

Mvg Marc.

Opmerking

Mooie kooien Marc, dat ziet er goed uit.

Opmerking

Working...
                              X