Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik vond dat het bij parkieten slecht verlicht was veel donkere plekken waar door de vogels niet goed uit kwamen.
bij de kleur kanaries was het goed zo moet het over al zijn en dat ken makkelijk.
en voor de vrijwilligers ze hebben der best gedaan om een mooie show er van te maken en dat is gelukt
alleen de verkoop afdeling had dicht gemoeten wat en schande als wij het zo doen moeten we sluiten hier heb ik geen goed wordt voor over.
Ik ben gisteren ook geweest. Vond het zekere de moeite waard. Zag onze voorzitter, wiens stukjes in het blad "onze vogels" altijd zeer vermakelijk zijn, aan de koffie zitten. Mijn vriendin is ook meegegaan. Haar eerste keer. En ze werd enthousiast. Onze smaken verschillen wel heel erg, maar dat geeft niets.
Ik heb spijt dat ik de luchtreiniger Neotec XJ 3800 voor € 159 niet heb gekocht.
Weet iemand misschien de naam van de kunstenaar die tussen de grondvogels en Europese cultuurvogels zat? Ik heb hem even gesproken, en zou graag meer van zijn werk vinden..
Opmerking