Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Jammer Heidi, ik heb inderdaad een hele tijd boven bij die toverballen Goulds rondgehangen.
Barend was iets makkelijker te herkennen, die had ik in Apeldoorn al eerder ontmoet.
Verder op de openingsdag wat goede vrienden in den lijve kunnen ontmoeten. Was op zijn Hollands gezegd echt een "super" dag.
Blij dat ik toch weer even ben komen over waaien. Zondag ja ik de zon weer op zoeken.
hallo
ben vandaag geweest en het was wel indrukwekkend vond ik,wel veeeeeeeeeeeeeeel kanarie,s dat is nou weer jammer en weinig afrikaantjes.
wel mooie goulds en hele smalle,er zaten toch wel een flink aantal sijzen hoor die topaas zwartkopsijzen waren wel erg mooi hoor.
en die lopers sloeg echt nergens op vind ik,als je daar mee op een markt in nederland verschijnt word je weggestuurd ,en weinig tropen in de verkoop,wel hele mooie insecteneters en toerako,s die in een veel te klein kooitje waren geperst ben benieuwd hoe je ze onbeschadigd er uit krijg.
en de zaal van de europese vogels was wel erg donker vond ik .
mvg wim
Het viel mij zeker tegen wat het licht betreft dit is niet normaal , hier kunnen ze nog veel leren, er waren plekken bij zoals de kanarie's daar kreeg je gewoon hoofdpijn van het licht, maar op heel veel plekken was het licht ver onder de maat zelfs gewoon donker, jammer hoor.
heb net op de site van de mondial gelezen, dat ze de kleurkanaries extra hebben belicht, omdat er vorig jaar zoveel commentaar was op het licht.
nu ik er later over na denk over het totaal, ben ik wel zeer tevreden hoe het geheel is gedaan. heb heel veel vrijwilligers gezien, die belangeloos mee werken. mijn complimenten daarvoor.
Natuurlijk gaat dit niet zonder vrijwilligers en neem mijn petje af voor hun inzet ,
maar ik blijf er bij dat de verlichting op heel veel plekken veel te weinig was , dat kan je zo niet goed praten.
Opmerking