Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vogel 2011
Collapse
X
-
-
Zondag de 16de is er al een kleine forummeeting gepland. dat oa. wiggel, maikelV, grijskop,robk en nog paar en ondergetekende er zijn.
Broto geeft een rondleiding tussen de kromsnavels heb ik begrepen, dus oordoppen meebrengen!
Robk gaf een excursie naar de bar !
op het lijste had ik oa. 5 bier 1 thee en 1 melk maar lijstje is nog niet vol hoor kan nog meer bij ..... dus wellicht tot de 16de!!!
oja draag een witte anjer of afgeknipte stropdas voor de herkening a.u.b.
groeten,
HJ de Graaf
Opmerking
-
Hallo,
HJ de Graaf;word er ook Eend met Whisky geserveerd?Zondag de 16de is er al een kleine forummeeting gepland. dat oa. wiggel, maikelV, grijskop,robk en nog paar en ondergetekende er zijn.
Broto geeft een rondleiding tussen de kromsnavels heb ik begrepen, dus oordoppen meebrengen!
Robk gaf een excursie naar de bar !
op het lijste had ik oa. 5 bier 1 thee en 1 melk maar lijstje is nog niet vol hoor kan nog meer bij ..... dus wellicht tot de 16de!!!
oja draag een witte anjer of afgeknipte stropdas voor de herkening a.u.b.
Groeten, Serinus.The proof of the pudding is in the eating
Opmerking
-
onder het mom van interesse tonen in wat andere doen,zal ik hoogstwaarschijnlijk ook een dagje vertoeven op Apeldoorn. ( welke dag? ).
ga ik o.a. weer kijken naar mensen die met tassen vol met potten/pillen/poedertjes etc. etc. zich een ongeluk lopen te sjouwen, geweldig vind ik dat om te zien.
ook leuk altijd zijn de mensen die je daar tegen kan komen en zo herinneringen etc. ophalen en een beetje bijkletsen natuurlijk.
daarnaast allemaal ff wat vogeltjes kijken natuurlijk ,ik ben benieuwd wat er voor bijzonders allemaal te zien zal zijn. ( zijn er al bijvoorbaat aanraders tussen de inzendingen ?)
ik gaat i.i.g ff kijken bij de alario's ( blijven leuke vogels).
mvg
Opmerking
Advertentie
Collapse

ja prachtig zoveel parkieten
Opmerking