Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogel 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Gefeliciteerd

Alle prijswinnaars gefeliciteerd in Apeldoorn. Robk zelfs 7 keer als ik het goed zag!
    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

Beide heren moderators bedankt voor uw uitleg. Houd dit website inderdaad elke dag in de gaten maar zag even een gaatje van twee dagen toen ik door het site van de NBVV door las.
      Die Rob K, de kanarieboer, weet blijkbaar wat ie doet. Proficiat RobK.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

Hulsebosch

Kees,

Maar jouw broer J.A.M. Hulsebosch had ook 7 prijzen gescoord. Ook al een kanarieboer.
        M.vr.gr.
        Wim van der Linden
        http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

Hoi Wim. En heb ik de laatste 60 jaar gedacht dat ik enigst kind was.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

jij wel

En heb ik de laatste 60 jaar gedacht dat ik enigst kind was.
            Ja, jij wel Kees. Maar dacht je vader dat ook?

Groet,

Rob.

Opmerking

Zijweg

Soms sla ik nog wel eens een zijweggetje in en ga ik een beetje "off topic".
              Maar de antwoorden die ik dan krijg doen me soms wel in lachen uitbarsten, en ik krijg veel plezier uit het bezoeken van dit forum. Keep it up!

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

vandaag geweest ,veel mensen gezien ,praatje gemaakt en handje geschud.

en toen...........................ik was verdwaald,liep recht op "mijn"afdeling af en kromsnavels op die plek,angstzweet braak me uit ..................geen v.i.tjes? maar gelukkig er zaten er maar zat als cor niet afwezig zou zijn geweest met zijn vogels dan zouden er ruim 200 hebben gestaan, ik kwam nu uit op rond de 180 vogels( heb ze niet precies geteld/goed genoeg geteld /bijgehouden) in die categorie ( in/uitheemse v.i.'s).
                en......................veel verschillende soorten ook altijd leuk, de tig baardmannetjes hoeft van mij ook niet,maarja men blijft die soorten telkens hoge punten geven en komen vrijwel altijd in de prijzen,geeft niks opzich zijn gewoon puntenpakkers natuurlijk, maar de boomklevers en winterkoninkjes hadden bij mij nu eens de voorkeur gekregen.

al met al gewoon knappe prestatie voor een apeldoorn show.

verder mooie vogels gezien en ik heb me staan te vergapen aan een kruizing putter x groenling wat een beauty.

en ik zag hele leuke vogeltjes zitten in de jeugklasse ,prima kwaliteit.

mvg

Opmerking

idd

Ja hoor, de kruisingen putter x groenling waren prachtig. Vooral die twee lichte vogels. De mooiste hybride (met afstand de beste naar mijn idee) was de kruising putter x goudvink.

Maar sowieso ook erg genoten van m'n rondje europese. Mooie sijsjes, putters, vinken, barmsijsjes met als toppers de grote barmsijsjes en de witstuitbarmsijsjes, hele mooie goudvinken met mooie rode kleur, hele fraaie insecteneters waaronder pimpelmezen, roodborstjes, winterkoninkjes, grasmussen (oorkonde van eerste kweek), heggemus, braamsluiper, boomklever en (wat mij betreft) als klapstuk de oorkonde van eerste kweek met de veldleeuwerik.

De vogels met kromme snavels heb ik bewaard voor m'n rondje van maandag.

Groet,

Rob.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                    Ja hoor, de kruisingen putter x groenling waren prachtig. Vooral die twee lichte vogels. De mooiste hybride (met afstand de beste naar mijn idee) was de kruising putter x goudvink.

Maar sowieso ook erg genoten van m'n rondje europese. Mooie sijsjes, putters, vinken, barmsijsjes met als toppers de grote barmsijsjes en de witstuitbarmsijsjes, hele mooie goudvinken met mooie rode kleur, hele fraaie insecteneters waaronder pimpelmezen, roodborstjes, winterkoninkjes, grasmussen (oorkonde van eerste kweek), heggemus, braamsluiper, boomklever en (wat mij betreft) als klapstuk de oorkonde van eerste kweek met de veldleeuwerik.

De vogels met kromme snavels heb ik bewaard voor m'n rondje van maandag.

Groet,

Rob.

Opmerking

Opmerking

Ach, had Jaap tenminste ook eens sukses...
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

Ben er vrijdag geweest en prachtige vogels gezien..... Bij de zang vond ik de verlichting nu niet direkt je van het.....
                          Morgen nog even rondsneupen en dan hebben we het feest weer gehad.
                          En Rob, als jij nog vogels met kromme snavels wilt zien moet niet tot maandag wachten; die van mij gaan in ieder geval mee naar huis....

gr
                          Hans.
                          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

ik ben vandaag geweest
                            weer een hoop mooie vogels gezien
                            het blijft een geweldig gebeuren

mvg hans mulder

Opmerking

Ik ben vrijdag geweest en heb genoten van de kleine grasparkiet in de kleur violet.

Opmerking

reactie op hans de vries

nou met dat licht snap je je niet want bent geen kanarie konte
                                want als je de kanaries zou houd dan hou je ze goed op ZANG

Opmerking

Working...
                                X