Oorspronkelijk geplaatst door Duke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Diefstal!
Collapse
X
-
Triest triest
. . . en er is weer een grote internationale markt op komst!
Wil niet zeggen dat ze daar terug te vinden zijn, maar het trekt wel veel bezoekers (Internationaal)
en een overdracht op een parkeerplaats is snel geregeld!Amigo de los Psittacidos
Look deep into nature and you will understand everything better
Opmerking
-
vandaag weer in de mail.
UW AANDACHT VOOR ONDERSTAANDE. DUS LAAT U ALSTUBLIEFT
WEER WAARSCHUWINGEN UITGAAN BINNEN UW VERENIGINGEN EN VRIENDENKRING.
VOGELDIEVEN WEER ACTIEF IN HILVARENBEEK
In Hilvarenbeek waren zaterdagnacht vogeldieven actief.
Ze hebben het vogelverblijf met een koevoet opengebroken, en zijn erg selec=
tief bezig geweest.
Ze hebben de mooie, en grotere Prachtvinken meegenomen en de rest laten zit=
ten.
Kweeknummer: 9440 (ringnummers nog niet bekend.)
Alles bij elkaar hebben ze het volgende meegenomen;
40 Gouldamadines
10 Spitsstaartamadines
60 Kanaries
10 Mexicaanse roodmussen
En nog diverse andere soorten vogels.
Dus een flink aantal.
Opmerking
-
-
-
Wel jammer dat verhoren nu geen zin meer heeft. Risico van het "vak" moet je maar denken. En een waarschuwing aan alle "mensen" die niet met hun handen van andermans zaken af kunnen blijven.
Opmerking
-
Beste en snelste manier van snelrecht, ondanks dat het een mensenleven betreft zal ik er geen seconde van wakker liggen.
Dit tuig heeft gewoon weg niet in de gaten wat ze mensen aandoen.
dat het dan een oostblokker betreft is gewoon toeval want veel vogeldieven zijn vaak gewoon landgenoten vrees ik.
Opmerking
-
leven
Waarschijnlijk zullen de bewoners van het huis er nog regelmatig van wakker liggen.ondanks dat het een mensenleven betreft zal ik er geen seconde van wakker liggen.
Laten we zaken wat trachten te nuanceren. Ik hou graag m'n vogeltjes in de kooien. Ten koste van een mensenleven? Dat zou ik wel trachten te voorkomen.
Voorzichtig met brullen, zou ik de tijger(s) willen meegeven.
Groet,
Rob.
Opmerking
-
Je hebt gelijk Rob, zo'n vervelend persoon heeft ook een moeder en waarschijnlijk ook familie. Ik zag het zojuist op het nieuws voorbij komen. Deze persoon had dit drama zelf kunnen voorkomen door deze handeling niet te plegen. Mijn medeleven gaat dan ook uit naar de bewoners die er mee verder moeten en niet naar deze dader/persoon.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking