Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Sorry

    hallo mannen
    Sorry dat ik niks meer gezonden heb hoor maar ik ben beroeps militair in belgie en ik ben nogal dikwijls weg .Daarmee!!het zijn inderdaad kanariekes die ik zitten heb.Ik weet echt niet wat er scheelt hoor de gele pop die ik zitten heb zit redelijk dik en is ook niet zo bedrijvig als de rst van men vogels.Ik meen gezien te hebben dat ze ook slaapt op 2 poten.De rest van de vogels zijn in orde mijn mannen zingen nu al de pannen van het dak.

    Opmerking


    • #17
      Sorry

      Hallo Dave!
      Ik kan er begrip voor hebben,dat je i.v.m.werk voor het Vaderland niet
      altijd in de gelegenheid bent om de site te vinden.
      Nu weten we dus,dat het om een kanarie gaat die bol zit en op 2 pootjes slaapt.
      Het is natuurlijk moeilijk om via dit forum enig advies te uit te brengen.
      Het zou kunnen helpen de info te verstrekken, waar om gevraagd is.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #18
        En ik die dacht dat belgische beroepsmilitairen zoveel tijd hadden

        Opmerking


        • #19
          Nee toch! Dat was in de tijd van de dienstplicht.
          Nu kosten die legers een vermogen.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #20
            hoi
            Ik heb de vragen eens bekeken en zal nu proberen een antwoord te geven.De vogel zit in een buitenvoliere samen met de rest van de .Ze eet goed en drinkt ook genoeg ze neemt ook alle dagen haar bad dus tot zover helemaal geen probleem.Ze heeft ook geen diarree(even apart gezet om dat te kunnen zien natuurlijk)!!!!! Ik weet het echt niet ik zal afwachten wat de toekomst zal brengen.Toch bedankt voor alle reactie's!!!!!!

            Opmerking

            Working...
            X