Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
denk dat nu ideaal is. Zachte temperatuur en regen. De regen zet bij zebravinken de hormonen in werking die ze in broedstemming brengen. Zorg wel dat ze wel droog zitten.
denk dat nu ideaal is. Zachte temperatuur en regen. De regen zet bij zebravinken de hormonen in werking die ze in broedstemming brengen. Zorg wel dat ze wel droog zitten.
Maar zulk weer hoeft het echt niet te blijven.
Er kan nog best sneeuw komen en vorst.
Een witte Pasen is al vaker voor gekomen ,en tot half mei kan er nog flinke nachtvorst zijn.
ik weet niet of u ook een binnen verblijft hebt?
anders kunt u misschien overdag naar buiten doen en dan gewoon met een luikje dat ze zelf kunnen kiezen of ze buiten of binnen willen zitten
vrg marthijn
@jelmertjuhh11
Ik weet niet waar jij de theorie vandaan haalt dat vorst vanaf nu uitgesloten is? Maar dit is in ieder geval niet zo! Het kan wel degelijk gaan vriezen in maar/april! Zowel nacht als dag vorst.
Dus a.u.b. niet zomaar wat zeggen want dit had zo weer de dood van een aantal vogels kunnen zijn.
Ik zelf kies ervoor om de vogels half mei naar buiten te doen. Je doet er denk ik verstandig aan dit ook te doen.
ik heb ze al buiten gedaan. het is nu bijna april. vogels houden zich goed.
heb ze normaal op ongeveer 10 graden binnen. heb alleen de geselecteerde jongen voor dit tt jaar nog binnen zitten in grote kooien. om op formaat te komen.
Opmerking