Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee mutaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Twee mutaties

heey,

ik heb twee zebravinkjes hieronder kunt u ze zien.
    Kan ik met deze twee jonkies krijgen?

mvg
    Bijgevoegde Bestanden

Plaats eens een foto van de vogels zelf. Ik zie dat een van je foto's van Wikepedia afkomt. Lijkt me erg sterk dat dat jouw vogel is. Dus zo kan niemand er iets van zeggen denk ik.

Opmerking

ben het helemaal met marx eens. dit zijn niet jou vogels. maar als je de zelfden hebt zou je er mee kunnen kweken ja.

Opmerking

mutaties

Oorspronkelijk geplaatst door piek
        ben het helemaal met marx eens. dit zijn niet jou vogels. maar als je de zelfden hebt zou je er mee kunnen kweken ja.
        als je ze vergroot is de zwartwang een foto van jan pastoor
        met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

JA

zolang je een mannetje en een vrouwtje hebt.

en of het jou foto's zijn of niet doet niks aan je vraag af

Frank4

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door frank4
            JA

zolang je een mannetje en een vrouwtje hebt.

en of het jou foto's zijn of niet doet niks aan je vraag af

Frank4
            Nou Frank, als je je bericht begint met "ik heb twee zebravinkjes en dit zijn ze" en dat is niet zo dan doet dat er wel toe denk ik. Die foto's zijn niet de zebravinkjes van de topicstarter. Die kan net zo goed twee popjes hebben en dan is het antwoord dus een duidelijk nee

Opmerking

hij zal dan zo ongeveer 2 gelijken hebben denk ik
              zeker omdat hij van 2 mutaties spreekt

Frank4

Opmerking

dank je wel voor jullie reacties, en vooral Frank 4,

Ik snap niet dat er gezecht word, ''Die kan net zo goed twee popjes hebben''.
                Ik wil even duidelijk zijn: Ik begin aan het fokken van deze vogels en weet al WEL of het een mannetje of een vrouwtje is voordat ik ze aanschaf. Ik ben niet achterlijk.

Het doet er naar mijn mening NIET toe of de foto's van mij zijn of gelijke soorten op internet!!! Het gaat erom dat jullie kunnen zien welke vogeltjes ik heb.

Dank je wel Frank4 voor je antwoord, hier kan ik teminste iets mee!

mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Amicus
                  ..........Het doet er naar mijn mening NIET toe of de foto's van mij zijn of gelijke soorten op internet!!! Het gaat erom dat jullie kunnen zien welke vogeltjes ik heb........
                  mvg
                  Daar heb je in dit geval wel gelijk in.
                  Maar - en dit even terzijde - waar ik in het algemeen wel wat moeite mee heb is het gegeven dat men te pas en te onpas fotomateriaal van een ander gebruikt zonder de naam van de fotograaf te vermelden of op z'n minst de bron van het plaatje...

Hans.
                  Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Bij de les

ik heb twee zebravinkjes hieronder kunt u ze zien.
                    Het doet er naar mijn mening NIET toe of de foto's van mij zijn of gelijke soorten op internet!!! Het gaat erom dat jullie kunnen zien welke vogeltjes ik heb.
                    U stelt eerst dat de vogels die we kunnen zien, van u zijn. Als andere forumgangers ontdekken dat u de foto's hebt "geleend" dan maakt het niks uit want u heeft van die kleurtjes.

Op de eerste plaats is het onkies om ongevraagd foto's van anderen te gebruiken, op de tweede plaats is het niet zo netjes om tegen uw mede-VogelCafegebruikers te jokkebrokken. Daar zit echt niemand op te wachten hoor. Wilt u relevante en waardevolle info verkrijgen van andere liefhebbers zult u zorgvuldiger met uw relaties moeten omgaan ben ik bang.

Groet,

Rob.

Opmerking

Tja Rob dat klopt wat je zegt
                      Maar kijk eens hij is juniorlid
                      Graag een beetje begrip ""ik heb 't ook moeten leren""
                      Straks durft niemand meer een vraag stellen en dat is de bedoeling ook niet denk ik

Groeten Frank4

Opmerking

Junior

Tja Rob dat klopt wat je zegt
                        Maar kijk eens hij is juniorlid
                        Dat Amicus een "juniorlid" is was me vanzelfsprekend opgevallen. Echter; wat betekent dat in dit geval?

Groet,

Rob.

Opmerking

Dat hij nog "nternetetikette" leren moet

Frank

Opmerking

Working...
                          X