Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Plaats eens een foto van de vogels zelf. Ik zie dat een van je foto's van Wikepedia afkomt. Lijkt me erg sterk dat dat jouw vogel is. Dus zo kan niemand er iets van zeggen denk ik.
en of het jou foto's zijn of niet doet niks aan je vraag af
Frank4
Nou Frank, als je je bericht begint met "ik heb twee zebravinkjes en dit zijn ze" en dat is niet zo dan doet dat er wel toe denk ik. Die foto's zijn niet de zebravinkjes van de topicstarter. Die kan net zo goed twee popjes hebben en dan is het antwoord dus een duidelijk nee
dank je wel voor jullie reacties, en vooral Frank 4,
Ik snap niet dat er gezecht word, ''Die kan net zo goed twee popjes hebben''.
Ik wil even duidelijk zijn: Ik begin aan het fokken van deze vogels en weet al WEL of het een mannetje of een vrouwtje is voordat ik ze aanschaf. Ik ben niet achterlijk.
Het doet er naar mijn mening NIET toe of de foto's van mij zijn of gelijke soorten op internet!!! Het gaat erom dat jullie kunnen zien welke vogeltjes ik heb.
Dank je wel Frank4 voor je antwoord, hier kan ik teminste iets mee!
..........Het doet er naar mijn mening NIET toe of de foto's van mij zijn of gelijke soorten op internet!!! Het gaat erom dat jullie kunnen zien welke vogeltjes ik heb........
mvg
Daar heb je in dit geval wel gelijk in.
Maar - en dit even terzijde - waar ik in het algemeen wel wat moeite mee heb is het gegeven dat men te pas en te onpas fotomateriaal van een ander gebruikt zonder de naam van de fotograaf te vermelden of op z'n minst de bron van het plaatje...
Hans.
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
ik heb twee zebravinkjes hieronder kunt u ze zien.
Het doet er naar mijn mening NIET toe of de foto's van mij zijn of gelijke soorten op internet!!! Het gaat erom dat jullie kunnen zien welke vogeltjes ik heb.
U stelt eerst dat de vogels die we kunnen zien, van u zijn. Als andere forumgangers ontdekken dat u de foto's hebt "geleend" dan maakt het niks uit want u heeft van die kleurtjes.
Op de eerste plaats is het onkies om ongevraagd foto's van anderen te gebruiken, op de tweede plaats is het niet zo netjes om tegen uw mede-VogelCafegebruikers te jokkebrokken. Daar zit echt niemand op te wachten hoor. Wilt u relevante en waardevolle info verkrijgen van andere liefhebbers zult u zorgvuldiger met uw relaties moeten omgaan ben ik bang.
Tja Rob dat klopt wat je zegt
Maar kijk eens hij is juniorlid
Graag een beetje begrip ""ik heb 't ook moeten leren""
Straks durft niemand meer een vraag stellen en dat is de bedoeling ook niet denk ik
Opmerking