Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kaal zebravink jong

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kaal zebravink jong

hoi ik heb een vraag ik heb 4 baby zebravinkjes 1 daarvan die is te vroeg uitgevlogen denk ik en de kwartels hebben hem/haar een beetje kaal gepikt en nu zie ik ze kropje wat moet ik nu doen? Wand ik weet niet precies uit welk nest hij/zij komt.

Je hoeft helemaal niks te doen ,,de ouders zullen zelf het jong blijven voeren.
    Bij mij gaan de jonge zebravinken zelfs tegen de chinese dwergkwartels aan zitten.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vogelgekkie
      hoi ik heb een vraag ik heb 4 baby zebravinkjes 1 daarvan die is te vroeg uitgevlogen denk ik en de kwartels hebben hem/haar een beetje kaal gepikt en nu zie ik ze kropje wat moet ik nu doen? Wand ik weet niet precies uit welk nest hij/zij komt.
      ik zou de kwartel er even uithalen als dat mogelijk is,
      en kun je echt niet weten uit welk nest het jong komt, ik veronderstel als je enkele nesten hebt, dat je weet hoeveel jongen erin liggen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kevin
        ik zou de kwartel er even uithalen als dat mogelijk is,
        en kun je echt niet weten uit welk nest het jong komt, ik veronderstel als je enkele nesten hebt, dat je weet hoeveel jongen erin liggen

nou ik heb ondekt uit welk nest hij(zij) komt maar hijj(zij) gaat er net zo hard weer uit

Opmerking

Working...
        X