Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zebravink bleeksnavel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Opmerking

Met 'vraagprogramma' wordt hier bedoeld de lijst waarin alle vogels worden genoemd welke ingezonden kunnen worden op een tentoonstelling.
      Deze kun je vinden op de site van de NBvV..... En misschien heb je hem in de toekomst nog eens nodig...

gr
      Hans.
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
        Met 'vraagprogramma' wordt hier bedoeld de lijst waarin alle vogels worden genoemd welke ingezonden kunnen worden op een tentoonstelling.
        Deze kun je vinden op de site van de NBvV..... En misschien heb je hem in de toekomst nog eens nodig...

gr
        Hans.
        dat vermoed ik wel en nogmaals bedankt

Opmerking

Hoe gaat het met.......

Oorspronkelijk geplaatst door sibrand
          Dan ga ik je toch iets leuks vertellen. Er bestaan wel zebravink bleeksnavel's. Heb er vorig jaar 1tje gekweekt namelijk een wit bleeksnavel. Stond zelfs nog in Apeldoorn op de tentoonstelling(bij de jeugdklasse). En die vogel was niet ziek, anders haalt het geen 90 punten(omdat ze onwijs geel was). Jammer genoeg is ze dood gegaan

Dit jaar heeft mijn vader een bleekrug bruine zebravink gekweekt die ook de bleeksnavel kenmerken toont. Ga er wel wat foto's van maken en zet ze dat ff hierzo op, dan kunnen jullie zien dat ze bestaan.

mvg,
          sibrand
          Sibrand,
          we zijn inmiddels anderhalf jaar verder. Hoe is het verder gegaan met de bleeksnavels, zijn er nog meer geboren? Ik kan me niet voorstellen dat jullie - als rasechte zebravinkenkwekers - er niets mee gedaan hebben....

gr
          Hans.
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Even om terug te komen op de conditie,
            (mischien beetje bijdehand daarvoor sorry...)

er werd gezecht dat ze goed in conditie waren dus dat het daar niet aan lag, Maar als je zebravinken koopt in de winkel of in een overvolle voliere zijn ze nooit goed in conditie dit duurt paar weken voor ze goed in conditie zijn ook al zien ze er goed uit!!!! Als volgens top fit zijn als ze erin worden gezet zal hun conditie achteruit gaan en hoeft de vorm in 1e instantie nog niet eens af te nemen...

Heb hier ook al een paar keer die fout gemaakt door te denken dat ze top fit waren

overgens weet ik niet waar ze vandaan komen dus hou me dat even ten goede...

Opmerking

Working...
            X