Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kolonie broed
Collapse
X
-
ben niet van plan me hier te gaan verdedigen.
maar lees eens terug er zijn er bij die zeggen ja dat kan en ook het kan niet
dus voor je gaat katten kom eerst maar eens kijken de vogels hebben het beter als ik.
doe eerst maar eens iets aan al die kwakers die niet weten waar ze het over hebben hoe haal je anders het goeie advies uit al die tegenstreidiheden.met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwartwangben niet van plan me hier te gaan verdedigen.
dus voor je gaat katten kom eerst maar eens kijken de vogels hebben het beter als ik.
doe eerst maar eens iets aan al die kwakers die niet weten waar ze het over hebben hoe haal je anders het goeie advies uit al die tegenstreidiheden.
Maar ik hoop dat je slaagt in je opzet. Dan heb ik na 40 jaar zebravinken gekweekt te hebben toch ook weer iets geleerd.
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwartwangben niet van plan me hier te gaan verdedigen.
doe eerst maar eens iets aan al die kwakers die niet weten waar ze het over hebben hoe haal je anders het goeie advies uit al die tegenstreidiheden.
Die het anders zeggen dan b.v. Hans de Vries zijn ongetwijfeld geen ervaren
kwekers van Zebravinken.
Je zal het kaf van het koren moeten scheiden. Vraag maar eens naar hun ervaring en laten ze zich dan ook maar kenbaar maken. Dus niet in de anonimiteit. Dat durven de meesten niet omdat ze op het forum dikwijls beweringen doen,die kant noch wal raken. Zo maar wat roepen .Die kom je op meerdere forums tegen.
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antoni HopmannJe hoeft je helemaal niet te verdedigen.
Die het anders zeggen dan b.v. Hans de Vries zijn ongetwijfeld geen ervaren
kwekers van Zebravinken.
Je zal het kaf van het koren moeten scheiden. Vraag maar eens naar hun ervaring en laten ze zich dan ook maar kenbaar maken. Dus niet in de anonimiteit. Dat durven de meesten niet omdat ze op het forum dikwijls beweringen doen,die kant noch wal raken. Zo maar wat roepen .Die kom je op meerdere forums tegen.
maar ik had het al gedaan in een oude kanarie kooi dat zijn 2 broedkooien naast elkaar verbonden door een gat rond 80mm.
eerst een stukje gaas er tussen en in beide een pop.
maar toen de man er in kwam gingen ze gelijk vechten door het gaas heen.
dus het gaat niet maar dat zeiden jullie al.
je ziet ik heb dus alle voorzorg genomen.met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans de VriesIk probeer alleen maar een goed advies te geven en dat heeft niets met katten te maken...
Maar ik hoop dat je slaagt in je opzet. Dan heb ik na 40 jaar zebravinken gekweekt te hebben toch ook weer iets geleerd.
Hans.
weet erg veel van vogels maar meer dan een stel voor de lol had ik tot nu niet.
serieus kweken is een ander verhaalmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
je ziet ik heb dus alle voorzorg genomen.
We hebben hier allemaal het beste met jou en de vogels voor, ik hoop dat je dat wel doorhebt.
Ondertussen; veel plezier met de geweldige hobby!Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Hmz,
Beetje late reactie van mijn kant, had het even niet eerder gevolgd.
Maar;
- kweken en koloniebroed; ik heb het als erg lastig ervaren, wil niet zeggen dat het niet kan, maar de kans op TT-succes is zeker klein.
- koloniebroed bij zebravinken betekend evenveel mannen als poppen gebruiken! En bij voorkeur een oneven aantal koppels. Zo niet: ruzie....
- Een tekort aan mannen? Er zijn er genoeg goede te krijgen via de welbekende kanalen..
- laten we als we reageren er in elk geval bij vertellen dat we ervaring met zebravinken hebben of dat we zomaar een aanname doen...Ik lees hier namenlijk verrassende dingen..
- Gelukkig wil men ook nog wel eens wat van een "ouwe rot" al Hans de Vries aannemen. (@ zwartwang, Jij zit in Drachten? Tip: Dan zit je vlakbij Hans, en ik weet uit eigen ervaring dat een bezoekje aan hem erg leerzaam kan zijn)
Prettig weekend aan u allen,
Alex (zebravinkenkweker)Wat een leuke hobby hebben wij toch!
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking