Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik ben nieuw op dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ik ben nieuw op dit forum

ik he b 2 zebra vinken gekocht van gisteren is dat mogelijk dat ze nu al nestjes bouwen ,met veel geduld met deze winderige dagennemen ze nestmateriaal en bouwen ze maar(ik ben net begonnen met een oppervlakte van16vierkante meter,slaaphok van 3vierkante meter)in het totaal zitten er nu 20vogels in heel plezant en spannend voor mij en het gezin

Welkom hier op het forum.

Zebravinken beginnen vaak direct te nestelen. Met zoveel ruimte zullen ze het meteen naar hun zin hebben denk ik.

Wat voor andere vogelsl zitten er bij?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Die zebravinken nestelen sneller dan dat jij het verwacht hoor.
      Dat komt wel goed hoor
      mvg Gerard 6

Opmerking

andere soorten in de voliere

er zitten reeds een twintigtal vogels in waaronder kanaries een koppel amandines en enkele meeuwtjes

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door huntje
          er zitten reeds een twintigtal vogels in waaronder kanaries een koppel amandines en enkele meeuwtjes
          Dan gaat het nog wel lukken hoor.
          Geef wel genoeg nest matriaal anders stelen de zebravinken het van de nesten van de ander vogels.
          mvg Gerard 6

Opmerking

Hallo Huntje,

Ook van mijn kant van harte veel plezier toegewenst hier in deze droge kroeg!!!!
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
              Dan gaat het nog wel lukken hoor.
              Geef wel genoeg nest matriaal anders stelen de zebravinken het van de nesten van de ander vogels.
              bedankt voor uwe respons op mijn vraag,maar ik ben niet sterk met de computer,en dan vraag ik het aan de meisjes,ik heb nu al 2 koppels zebras,3 kanarie mannen,7wijfjes en die mannekes niet te doen die zingen beter dan pavarotty zaliger

Opmerking

Working...
              X