Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eumo of andere kleur?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Eumo of andere kleur?

Eumo's in de buitenvoliere kan je mijns inziens vergeten. Zij staan niet bekend als hele beste vliegers. Maw ze kunnen door hun vederstructuur geen grote afstanden afleggen. Dat wordt wat lastig in een buitenvoliere.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Kwam ik inderdaad ook tegen. Eumo x Eumo wordt om deze reden ook afgeraden. Misschien tips voor een andere mooi kleurslag dan, die niet al te gangbaar is?

Opmerking

Opmerking

Ik vind witborst wel een leuke kleur. Lijkt me vooral leuk om het te combineren met zwartwang, omdat je volgens mij (in theorie) dan mannetjes zonder wangvlekken krijgt.

Opmerking

Witborst is inderdaad ook erg mooi! Een pop zoals deze lijkt me echt leuk om te hebben:

Ben wel benieuwd wat er uitkomt als ik bijvoorbeeld en witborst grijze pop tegen een oranjeborst grijze man zet...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11 Bekijk Bericht
              Ben wel benieuwd wat er uitkomt als ik bijvoorbeeld en witborst grijze pop tegen een oranjeborst grijze man zet...
              Grijze zebravinken split voor oranjeborst en witborst.

Opmerking

Zag het inderdaad ook in de online calculator. Niet echt iets leuks dus. Misschien een koppel witborsten of een koppel oranjeborsten dan maar

Opmerking

Het is een koppel witborsten geworden. Prachtige vogeltjes die ook zeer rustig. Ben er erg blij mee! Zal eens kijken of ik deze week een foto kan plaatsen.

Opmerking

leuk, ben benieuwd.....
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik ben ook benieuwd! En jaloers, want ik heb er nog geen te koop gezien op onze lokale (veeleer amateuristische) verkopingen.

Opmerking

zoals op de foto ? erg mooi.

Opmerking

Opmerking

Opmerking

Hij heeft een donker groene ring. Meen dat de verkoper zei dat het 2015, maar geloof dat groen uit 2014 is. Volgende week ga ik beginnen met nestmateriaal en levend voer, zodat ik hopelijk wat vroege kweek kan krijgen

Opmerking

Working...
                              X