Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draadkooien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Er is hier iemand die mijn naam zelf weer heeft aangehaald .,,ik was heel dat draadkooien topic al weer vergeten.
    Maar als mijn naam wordt vermeld dan kan ik toch wel even vermelden wat ik er van vind.

Als je je vogels op een natuurlijke mannier wilt houden ,,en ik dacht dat iedere vogelliefhebber dat zouw willen,,dan laat je die beestjes ook over de vloer van hun kooi rondscharrelen. Dat doen zowel de oude als de erg jonge vogels graag. Maar door een gaas of tralie of kranten bodem kan de vogel iets heel natuurlijks niet doen. Dit is nooit goed te praten ,en al de argumenten van jullie hebben alleen maar met geld ,of te veel werk te maken.

Weinig echte vogelliefhebbers hier.

Opmerking

Opmerking

Als je je vogels op een natuurlijke mannier wilt houden
        dus jij laat af en toe een kat of roofvogel los in je voliere want dit zijn NATUURLIJKE vijanden van de vogels.

een jong wat uit zijn nest is gevallen leg jij niet terug gebeurt in de natuur ook niet.

als een vogel wat mankeert ga jij er ook niet mee naar de dieren(vogel)arts kan in de natuur ook niet.

enz,enz,enz

Weinig echte vogelliefhebbers hier.

waar wel dan in jouw ogen
        Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

vogels kweken

Ieder op zijn manier, het is allemaal wat kort door de bocht. Hou de boel gewoon goed schoon op welke manier je ook met je hobby bezig bent en het zal nog wel een beetje los lopen.
          Oefen je hobby zodanig uit dat het uitnodigt voor een ander om er ook aan te beginnen. Elkaar aftroeven heeft niet zo heel veel nut denk ik. Ha, ha.
          Jongens en meisjes maak er het beste van met je vogels. Het kan natuurlijk geen kwaad om eens goed te overdenken hoe je je hobby beoefend. Open staan voor hoe iemand anders het doet/ziet is in principe niet zo verkeerd.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
          X