Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zebravink man, pootje dik

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• zebravink man, pootje dik

Hallo iedereen,
    Ik heb een zebravinkman (isabel bruin) zijn pootje is dik, en de ring kan er niet af. Nu is de rest van het pootje ook dik geworden.
    Eerder had hij een klontje aan zijn poot, dat heb ik doorgeknipt en verwijderd en dacht ik dat het probleem verholpen was.
    Nu is het pootje nog steeds dik, en ik heb geen speciale tang om het ringetje er af te knippen.
    vraag is :
    is er iemand in Zwolle die hier naar zou kunnen kijken, en mij zou kunnen adviseren en helpen?
    Dat zou heel fijn zijn.
    ik hoop op reacties
    groetjes
    Teunie
    Groetjes van Little Finch Villa

sorry ik kan je niet helpen. is het niet ontstoken? Ik heb geen idee maaar dat zou natuurlijk best kunnen.
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Vergelijkbaar probleem is eerder bij zebravinken behandeld. (Pootje gewond)
      Ik zou dit even goed lezen en hetzelfde middel gebruiken. Wel eerst even goed kijken of er niets om het pootje gewikkeld zit (bv nestmateriaal).
      Ruud.
      www.strekervogelvrienden.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk Bericht
        Vergelijkbaar probleem is eerder bij zebravinken behandeld. (Pootje gewond)
        Ik zou dit even goed lezen en hetzelfde middel gebruiken. Wel eerst even goed kijken of er niets om het pootje gewikkeld zit (bv nestmateriaal).

heb je er een link bij dan vogelvriend, het zijn nogal wat berichten
        Groetjes van Little Finch Villa

Opmerking

Ruud.
          www.strekervogelvrienden.nl

Opmerking

Working...
          X